دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان

وب‌گاه عصر ایران

رباعیات خیام دکلمه احمد شاملو و آواز محمدرضا شجریان

وب‌گاه 55 آنلاین

همزمان با 25 اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، مردم با حضور در آرامگاه این شاعر بزرگ و همچنین مزار استاد محمدرضا شجریان، یاد و خاطره این دو چهره ماندگار فرهنگ و هنر ایران را گرامی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن خجسته در گفتگویی تاکید کرد برای محمدرضا شجریان نماز قضا می‌خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی دلنواز نوازنده و آهنگساز بلوچ که اثرش در سریال «نون. خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخوانی پخش شده، می‌گوید: زمانی که فرد یا افرادی بدون اجازه از اموال کسی استفاده می‌کنند خب قاعدتا باید متوجه اشتباه خود بشوند و این طلب کردن، «طمع» نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشهد مقصدی پرطرفدار است که همواره مسافران را برای زیارت و تماشای جذابیت‌هایش به خود جذب می‌کند. علاوه بر وجود حرم امام رضا (ع)، این شهر گنجینه‌ای از مکان‌های تاریخی، مراکز خرید، تفرجگاه‌ها و مجتمع‌های تفریحی را در خود جای داده است. با وجود اینکه زیارت حرم امام رضا (ع) انگیزه اصلی بسیاری از مسافران است، بسیاری از گردشگران به قصد کشف جاذبه‌های مشهد به این شهر سفر می‌کند. زیرساخت‌ها و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از عکس‌های منتشر شده از نمایشگاه ایران اکسپو، سردیس زنده یاد محمدرضا شجریان در غرفه این نمایشگاه بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

محمدرضا شجریان، علاوه بر آواز و نوازندگی سنتور، در طول زندگی خود به ساخت و ابداع سازهای جدید نیز پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تدوین مستند «یک جهان آواز» به کارگردانی مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین اجرا و ضبط صدای شجریان در پاییز سال 46 در غالب برنامه «برگ سبز شماره 216» از رادیو ایران پخش شد. اما او به دلیل اینکه پدرش می‌خواست نام «شجریان‌ها» با قرائت قرآن شناخته شود، در برنامه‌های رادیویی خود را با نام «سیاوش بیدکانی» معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

عکس مشترکی از همایون شجریان در کنار ابراهیم حامدی (ابی) منتشر شده که اگر این عکس بنای نزدیکیِ ابی به همایون موسیقی ایران باشد، زنگ خطری بزرگ برای موسیقی شریف و هنر اصیل ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از حال و هوای مزار مرحوم استاد شجریان در روز اول عید را ملاحظه می‌کنید. تصاویری از حال و هوای مزار مرحوم استاد شجریان در روز اول عید را ملاحظه می‌کنید. به گزارش عرشه آنلاین، همزمان با روز اول عید، گردشگران نوروزی و شهروندان مشهدی با حضور بر مزار استاد محمدرضا شجریان یاد او را زنده نگه داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش سیاست‌های ارزی، هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع کردند.

خبرگزاری تسنیم

استفاده از چهره‌ها، بازگشت مجریان قدیمی و مدیریت بهتر کنداکتور جزو نقاط قوت و به دنبال تکیه دوباره تلویزیون بر مجازی‌ها احمدخطرها حاشیه‌ساز شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بهار دل‌کش رسید و دل به جا نباشد» با صدای مرحوم شجریان «بهار دل‌کش رسید و دل به جا نباشد» با صدای محمدرضا شجریان

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن عباسی، پزشک معالج محمدرضا شجریان با انتشار پستی یاد این هنرمند را زنده کرد.