یک‌شنبه 13 خرداد 1403

محیط زیست

محیط زیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام گمرک، ارزش شمش طلای استاندارد وارد شده به کشور در این مدت به 330 میلیون دلار رسید. این در حالی است که سال گذشته طی همین مدت 1.2 تن شمش طلا به ارزش 79 میلیون دلار وارد کشور شده بود.

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از پر مرغ موفق به تولید اسفنج کراتینی شدند که به عنوان بندآورنده خون در حوزه پزشکی کاربرد دارد.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست ادعای برخی از رسانه‌ها در مورد قطع درختان در پارک قیطریه را غیرمستند و کذب دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دشت‌های پر از پلاستیک در گوشه گوشه کشور، گویی به بافت خارج از شهر تبدیل شده اند، چون به محض اینکه پا را از شهر بیرون می‌گذاری با انبوهی از انواع پسماند‌ها در گوشه و کنار جاده مواجه می‌شوی، گویی در دو طرف جاده جنگلی از پلاستیک رشد کرده است، روی هر بوته و شاخه درختی پلاستیک‌ها رقص کنان خودنمایی می‌کنند؛ البته این روز‌ها به نظر می‌رسد زباله‌ها پا...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه‌شناس می‌گوید: موسسه لگاتوم (Legatum Prosperity Index) براساس 12 شاخص میزان کامیابی ملت‌ها را اندازه‌گیری می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

دو دلفین صورتی، یک مادر و بچه هفت ماهه او که در رودخانه‌ای در بولیوی گرفتار شده بودند، توسط گروهی زیست‌شناس، فعال محیط زیست و مسئولان محلی، نجات داده شدند. این دو جانور پس از عملیاتی چند ساعته، به رودخانه‌ای در منطقه آمازون منتقل شدند. آن‌ها به مدت 40 روز در پی سیل شدید در رودخانه گیر کرده بودند. دلفین‌ها در اثر سیل به داخل رودخانه کشیده شده بودند و به دلیل کاهش جریان آب، نتوانستند...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: ادعای برخی از رسانه‌ها در مورد قطع درختان در پارک قیطریه غیرمستند و کذب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

18 نفر از آتش‌سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان توانستند جان سالم به در ببرند. 18 نفر از آتش‌سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان توانستند جان سالم به در ببرند. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه آتش‌سوزی در خیابان خاقانی سه دقیقه پس از اعلام حادثه، نیروهای امدادی از ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند. در کمترین زمان افراد از باشگاه...

وب‌گاه عصر ایران

این تصاویر خارق العاده و بسیار زیبا از تنوع زیستی پارک ملی صیدوا در خرداد ماه سال جاری با دوربین تله‌ای که توسط محیط‌بانان و همیاران محیط زیست در منطقه سوته کار گذاشته، تهیه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

منطقه حفاظت شده دیزمار شهرستان ورزقان منطقه‌ای است که حادثه تاسف‌بار سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراهش در آن رخ داده است، با تصویب شورای معاونین سازمان به پاس خدمات ارزشمند آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه این منطقه به نام «شهید جمهور» نام‌گذاری شد.

وب‌گاه الف

سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: ادعای برخی از رسانه‌ها در مورد قطع درختان در پارک قیطریه غیرمستند و کذب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: ادعای برخی از رسانه‌ها در مورد قطع درختان در پارک قیطریه غیرمستند و کذب است. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: ادعای برخی از رسانه‌ها در مورد قطع درختان در پارک قیطریه غیرمستند و کذب است. به گزارش عرشه آنلاین،، در روزهای اخیر خبری با عنوان «سند قطع درختان پارک قیطریه توسط شهرداری» در یکی از سایت های خبری منتشر شده که در پیوست آن نامه ای از معاونت شهرسازی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حادثه تاسف‌بار سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور شهید در منطقه حفاظت شده دیزمار شهرستان ورزقان، با تصویب شورای معاونین سازمان به پاس خدمات ارزشمند آیت الله رئیسی و هیئت همراه این منطقه به نام «شهید جمهور» نامگذاری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حادثه تاسف‌بار سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور شهید در منطقه حفاظت شده دیزمار شهرستان ورزقان، با تصویب شورای معاونین سازمان به پاس خدمات ارزشمند آیت الله رئیسی و هیئت همراه این منطقه به نام «شهید جمهور» نامگذاری شد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران در تشریح آخرین وضعیت محل سکونت و زیست این مهمان فرنگی حیات وحش استان گفت: بعد از بحث و تبادل نظر نتیجه گیری بر این شد تا رویا تابستان امسال را در مکان دیگر سپری کند و اواخر اسفند پارسال از اجاکله به «بنه کنار ازباران» فریدونکنار منتقل شد.