یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

فروش دارو در بستر الکترونیک و فضای مجازی، یکی از مباحث مهم و چالش‌ساز حوزه سلامت است. برخی موافق و عده‌ای مخالف این نوع عرضه دارو هستند و هرکدام دلایل خود را دارند.

اگرچه پرداخت هزینه مدارس غیرانتفاعی در توان بخشی از خانواده‌ها نیست اما نباید در این میان از کیفیت مدارس دولتی کاسته شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت 16 میلیارد و 624 میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

ویدئویی از اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان را مشاهده می‌کنید.

رییس سازمان سنجش گفت: 25 مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در نوبت اول آزمون سراسری 1403 کشف شد، موارد به هیات‌های بدوی ارجاع می‌شود و معمولا کمتر از 5 سال محرومیت برای داوطلبان ندارد.

بارش باران گرد و خاک را از آسمان آبادان و خرمشهر شست و بر طراوت روزهای بهاری در منطقه افزود و موجب شادی شهروندان و کشاورزان شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را در جاده های شمالی کشور اعلام کرد.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

بالگرد هلال احمر و سگ جست‌وجو برای یافتن دختر 4 ساله مفقودشده در روستاهای کلاله به منطقه اعزام شدند. این کودک از عصر یکشنبه در حالی که به همراه خانواده در زمین‌های کشاورزی بوده مفقود شده است.

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: 59 قلم دارویی جدید بیماران خاص و صعب العلاج از جمله دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.