دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال و در دیداری که طارمی برای آخرین بار در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفت برابر بوآویشتا به برتری رسید.

روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 24 اردیبهشت

پیشکسوت استقلال گفت: آن زمان که در باشگاه پول به این وفور نبود یک سری زیرآب زن نسخه مدیران کارآمد را زدند، خدا می‌داند حالا که پای هلدینگ خلیج فارس به میان آمده از چه راه‌هایی برای ماندن در این مجموعه

این روزها فقط صحبت از مبارزه با دلالی در فوتبال است که باید امیدوار بود که این بار، ضربه محکم تر و کاری تر زده شود.

قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به جذب بازیکن تیم ملی ایران متمایل شده است.

نشتیِ سقف ورزشگاه منچستریونایتد پس از پایان بازی امشب منچستر - آرسنال باعث سرازیرشدنِ آب روی سکوی تماشاگران و بخش‌هایی از زمین مسابقه شد.

در اتفاقی عجیب، هواداران پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس در هنگام اعلام ترکیب تیم‌شان برای بازی امشب مقابل تولوز، نام کیلیان امباپه را هو کردند!

بانوی پیر با ثبت ششمین بازی بدون برد متوالی، نه تنها نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، بلکه رده سوم جدول را هم از دست داد.

توپچی‌های لندن توانستند 3 امتیاز دیدار با یونایتد را نیز در لیگ برتر به دست بیاورند.

تیم فوتبال فاینورد در هفته سی‌سوم لیگ هلند برابر نایمخن به برتری دست یافت. در این دیدار، علیرضا جهانبخش زمینه‌ساز گل سوم تیمش بود.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا به دلیل آنچه اتهام سود بردن این تیم از داروی‌ها خوانده شده است، از مربی تیم فوتبال استقلال شکایت کند.

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان صادر کرد.

باشگاه استقلال در راستای تلاش برای کاهش محرومیت «مهدی هاشمی‌نسب»، لایحه دفاعی خود را در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار داد.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تک امتیاز در این دیدار به ما کمک خواهد کرد و ما برای نباختن به مصاف استقلال خواهیم رفت.

باتوجه به شکست بارسلونا مقابل ژیرونا رئال مادرید برای سی و ششمین مرتبه فاتح لالیگا شد.

مربی تیم فوتبال استقلال بدون این که در مورد شرایط تیمش برای دیدار با فولاد خوزستان صحبت کند، به اظهارات مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ داد و آنها را متهم به گرفتن امتیازات با حمایت داوران کرد.