جمعه 28 اردیبهشت 1403

مشهد

مشهد

وب‌گاه 55 آنلاین

مشهد - در پی وقوع سیل ناگهانی در مشهد که منجر به جان باختن تعدادی از شهروندان شد، واکنش‌های عجیبی از سوی مسئولان شهرداری به چشم می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی استقلال استوری جدیدی منتشر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیلاب ویرانگری که در منطقه سیدی مشهد رخ داد، خسارات زیادی به منازل و اموال مردم در این منطقه وارد کرد. گفته می شود که این سیلاب در اثر شکستن دیواری در این منطقه رخ داده است.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی ماهانی که به مشهد سفر کرده بود، در لحظه وقوع سیل و بارش‌های سیل‌آسا در این شهر حضور داشت. این بازیگر که به مشهد سفر کرده بود، در لحظه وقوع سیل و بارش‌های سیل‌آسا در این شهر حضور داشت و ویدئویی از این لحظات در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از باران سیل آسا روز گذشته در مشهد مجدد بارش باران در نقاط مختلف این شهر آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش شدید باران مجددا در نقاط مختلف مشهد آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور خاطر نشان کرد: باران دیروز در شهر مشهد بی سابقه بود و بر اساس پیش بینی‌ها این بارش‌ها تا هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از بارش های روزگذشته و وارد شدن خسارات جانی و مالی فراوان به شهروندان مشهدی، باری دیگر باران با شدت در حال باریدن است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بارش باران باران پس سیل وحشتناکی که چند روز پیش در مشهد رخ داد، دوباره شروع به باریدن کرده. رعد و برق‌های هولناک به همراه بارانی شدید بار دیگر آغاز شده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ضمن اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در هفت استان کشور در روزهای جمعه و شنبه، به مردم هشدارهایی ارائه کرده و خبر از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی داد. سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ضمن اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در هفت استان کشور در روزهای جمعه و شنبه، به مردم هشدارهایی ارائه کرده و خبر از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی...

خبرگزاری میزان

در پی بارش شدید و سیل‌آسا باران در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403، اکثر خیابان‌های مشهد با آب‌گرفتگی شدید معابر مواجه شد. منطقه سیدی و میدان انقلاب مشهد به دلیل هم‌جواری با کوه‌های مشهد با حجم زیادی از آب باران و سیلاب مواجه شد.

وب‌گاه فرارو

«در مناطقی که سازه‌ها دچار مشکل است به ویژه در روستاها، باید این مناطق از سکنه برای جلوگیری از وقوع حادثه جانی تخلیه شوند. با توجه به اینکه بارش‌های سیل‌آسا در زمان کم و با حجم بسیار رخ می‌دهد، لازم است تا پلیس راه تا زمان رفع خطر، از تردد خودرو در این مسیر‌ها جلوگیری کند تا شاهد حوادث جانی نباشیم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند سال پیش حسین ثابت هزینه ساخت یک مجسمه عظیم فردوسی را داد و مقرر شد در محل دانشگاه فردوسی نصب شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ مجسمه ساخته شد اما برخی از مسئولین موافق این کار نبودند. بنابراین به جای نصب در دانشگاه فردوسی، دستور دادند که مجسمه به یک هتل در مشهد منتقل شود که در آن مکان هم مجسمه نصب نشد. حالا امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد تکه‌های این مجسمه عظیم در اطراف...

وب‌گاه عصر ایران

بارش‌های رگباری و سیل‌آسای باران در شهر مشهد، عصر چهارشنبه (26 اردیبهشت) منجر به مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و معابر و گرفتار شدن برخی از خودرو‌ها در سیلاب شد؛ به مرور وضعیت به گونه‌ای شد که با گرفتار شدن خودرو‌ها در میانه سیل، چند نفر کشته شدند و سیلاب وارد خانه‌های مردم شد و سرانجام با کاهش شدت باران، نیرو‌های مردمی و نظامی عملیات لایروبی گل و لای از خانه‌ها را آغاز کردند.

وب‌گاه الف

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سومین همایش سرشبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با بیان این که شیعه به یک مکتب جهانی تبدیل شده است، گفت: دوست و دشمن و اقشار بی‌طرف نیز نسبت به مکتب تشیع حساس شده‌اند و مناسک و عقاید ما توسط دشمن زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: همچنین امروز در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش های پراکنده انتظار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این استان را پیگیری و دستورات لازم برای بسیج همه امکانات در این زمینه صادر کرد.