یک‌شنبه 13 خرداد 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران از اضافه شدن 600 هکتار فضای سبز جدید در 30 ماه گذشته در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهرانی‌ها 24عیب به این تاکسی‌ها وارد کرده‌اند و راننده‌ها نیز 2 گلایه اساسی دارند. ریشه آشفتگی در این شبکه، «غیبت» نهاد ناظر و «سهم‌داشتن» آن از عایدی راننده‌ها است. دنیای اقتصاد نوشت: آشفته‌بازار تاکسی‌های آنلاین در تهران نه انتظارات مسافران را تامین می‌کند، نه خواسته‌های رانندگان را؛ اما هر دو به قدری در این صحنه حضور دارند که تاکسی اینترنتی را به «پرنفوذترین شبکه حمل‌ونقل درون‌شهری»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان غذا و داروی آمریکا چند ماه پیش یک داروی خوراکی اختصاصی را برای درمان افسردگی پس از زایمان به تایید رساند و اکنون نخستین بیمارانی که این دارو را دریافت کرده‌اند، بهبودی قابل‌توجهی نشان داده‌اند. سازمان غذا و داروی آمریکا چند ماه پیش یک داروی خوراکی اختصاصی را برای درمان افسردگی پس از زایمان به تایید رساند و اکنون نخستین بیمارانی که این دارو را دریافت کرده‌اند، بهبودی قابل‌توجهی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالیکه طالبان به‌طور رسمی تأیید نکرده‌اند، منابع خبری مسائل مختلفی را به عنوان شروط طالبان برای حضور در نشست سوم دوحه مطرح می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره دامپزشکی هندیجان از پلمب کشتارگاه سنتی دام این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیکی میناژ، خواننده رپ آمریکایی، ساعاتی پس از بازداشت در فرودگاه اسخیپول آمستردام در هلند آزاد شده است. نیکی میناژ، خواننده رپ آمریکایی، ساعاتی پس از بازداشت در فرودگاه اسخیپول آمستردام در هلند آزاد شده است. به گزارش عرشه آنلاین، میناژ بخشی از برخورد خود با پلیس را فیلمبرداری کرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آنخل دی‌ماریا چیزی تا بازگشت به روساریو سنترال، باشگاهی که فوتبالش را از آن شروع کرد، فاصله ندارد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر علمی نخستین کنگره علمی طب ایرانی با بیان اینکه تاکنون 2500 داروی گیاهی و فرآورده طب سنتی از سازمان غذا و دارو مجوز دریافت کرده‌اند، نسبت به مصرف خودسرانه داروهای گیاهی هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

بنابر اعلام و ابلاغ هیات دولت، تخلفات جرائم رانندگی با در نظر گرفتن ماده 28 قانون رسیدگی به تخلفات پلیس، افزایشی 4 تا 5 برابری خواهند داشت و تنها تخلفی که افزایش 7برابری داشته، رانندگی در مواقعی است که فرد مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شیشه ای در یک اقدام تکان دهنده سه مامور پلیس و یک شهروند را به گلوله بست و به قتل رساند. مرد شیشه ای در یک اقدام تکان دهنده سه مامور پلیس و یک شهروند را به گلوله بست و به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، مرد مسلح که در اقدامی جنون‌آمیز سه مأمور پلیس و یک رهگذر را در شرق تهران به قتل رسانده و خودش نیز کشته شده بود، مدتی قبل گوشی تلفن همراه گران‌قیمتش را فروخته بود تا با آن سلاح بخرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ثبت‌نام در آزمون 1403 انتخاب مترجم رسمی قوه قضاییه را منتشر کرد. این آزمون 26 مرداد 1403 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال جان باختن شهروندی که در جریان درگیری مسلحانه پلیس و شرور مسلح زخمی شده بود، جان باخته‌گان این حادثه به 4 نفر رسید. در جریان این درگیری مسلحانه، 3 مامور پلیس به شهادت رسیده و شرور مسلح کشته شده بود به دنبال جان باختن شهروندی که در جریان درگیری مسلحانه پلیس و شرور مسلح زخمی شده بود، جان باخته‌گان این حادثه به 4 نفر رسید. در جریان این درگیری مسلحانه، 3 مامور پلیس به شهادت رسیده...

وب‌گاه خبر آنلاین

به تقلید کسانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری اتهام ما به سیاست لیبرالیستی و گام‌به‌گام و سازش‌کاری را دستاویز کرده و بعدا رسوا شدند، آن را بیرون می‌آورد بدون آن‌که اصلا علت این حملات را بداند یا بداند که لیبرالیسم و سیاست گام‌به‌گام چیست... در هر حال دلش خوش است که بد و بی‌راه بگوید. همان‌طور که از اعدام و قتل آدمی‌زاد لذت می‌برد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org از روز شنبه به‌تاریخ 1403/03/05 آغاز و در روز شنبه به‌تاریخ 1403/03/12 پایان می‌پذیرد؛ لذا ضرورت دارد متقاضیان در مهلت اعلام شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد مخدر در استان گفت: این باند قصد داشت تا 50 کیلوگرم شیشه و تریاک را در داخل بار کدو تنبل منتقل کند.