یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد که با وجود سومین شکست متوالی تیم ملی والیال مقابل برزیل، اما تیم کشورمان پیشرفت چشمگیری داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

در صورت حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت کافا، لیگ برتر بلافاصله پس از برگزاری هفته اول به مدت 10 روز تعطیل خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص دیدار تدارکاتی با تیم ملی برزیل توضیح داد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: همیشه بازی مقابل تیم ملی ایران سخت است.

وب‌گاه ورزش سه

بایرن مونیخ بعد از سیزده سال فصل را در رتبه سوم جدول به پایان برد. تراژدی‌ای بزرگ برای غول فوتبال آلمان و اروپا که برای هوادارانش باورنکردنی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با صعود نیما عالمیان به فینال رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک و جدال با نوشاد عالمیان، سهمیه ایران برای حضور در این بازی‌ها قطعی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن سابق استقلال می گوید که امیدوار است تا با واگذاری آبی ها به هلدینگ خلیج فارس، دیگر شاهد حذف این تیم از آسیا نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ازسرریز شدن سد کلان ملایر خبرداد و گفت: این سد با حجم آبی 45 میلیون مترمکعب به عنوان یکی از بزرگترین سدهای استان همدان، به دنبال بارش‌های خوب ماه‌های گذشته، سرریز شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان در رقابت‌های آسیایی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعف و شادی مردم عزیز ایران شد، تبریک گفت.

وب‌گاه ورزش سه

نتیجه سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل به سود شاگردان رزنده قهرمان المپیک 2016 ریو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوشاد عالمیان با غلبه بر حریفی از ازبکستان به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فردا شاهد یک نبرد تمام عیار بین دو برادر برای رسیدن به المپیک 2024 پاریس خواهیم بود.

وب‌گاه ورزش سه

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مقام پنجم مسابقات قهرمانی آسیا رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در رقابت‌های آسیایی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعف و شادی مردم عزیز ایران شد، تبریک گفت.

وب‌گاه ورزش سه

اگر نتایج سه بازی باقیمانده استقلال مقابل حریفان مشابه جدال‌های رفت شود، شاید قهرمانی در لحظه آخر از دست نکونام لیز بخورد.