سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نظام سلامت

نظام سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می‌توان یکی از پردستاوردترین دوره‌ها در حوزه سلامت طی سال‌های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم‌بضاعت.

خبرگزاری تسنیم

دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می‌توان یکی از پردستاوردترین دوره‌ها در حوزه سلامت طی سال‌های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم‌بضاعت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. تقارن آسمانی شدن این خادم جمهور با میلاد امام مهربانی‌ها، امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا (ع) که در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد، به صفای باطن و اخلاص...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت نوشت: اساتید نظام سلامت و همکارانم در این سال‌های پر تراکم خدمت بر این حقیقت گواه‌اند که آن شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در پرده آخر، زندگی مادی آن شهید بزرگوار فدای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه را تسلیت گفت و تأکید کرد که شهید دکتر رئیسی در خدمت به نظام سلامت جامعه پیشگام بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت و تاکید کرد: شهید دکتر رئیسی در خدمت به نظام سلامت و جامعه پیشگام بود.

خبرگزاری تسنیم

در پی سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه، مسئولان نظام سلامت طی پیام‌های جداگانه‌ای شهادت خادم‌الرضا (ع) حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن کامل پیام تسلیت دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلًا شهادت در مسیر خدا، برای بزرگ مردی که از مردم برآمد، با شادی و غم آن‌ها زیست، برای پیشرفت و بالندگی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال 6000 تا 8000 عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: «میانگین دریافتی پرستاران نسبت به کارمندان هم‌رده در دیگر ارگان‌ها پایین‌تر است. درخواست جدی ما افزایش حقوق و درآمد پرستاران است تا ماندگاری افزایش یابد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اسبق بهداشت می‌گوید: بهترین شاگردهایی که در این مملکت تربیت کردم مهاجرت کردند، وقتی از آن‌ها می‌پرسیم چرا مهاجرت می‌کنید پاسخ می‌دهند با شما که این همه خدمت کرده‌اید این برخوردها می‌شود پس قرار است با ما چه برخوردی کنند. هر فرد دانشمند و باسوادی که ما از دست می‌دهیم یک خسران عظیم است اما متاسفانه این آقایانی که این روزها آمده‌اند اصلاً چنین خسرانی را درک نمی‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالیات بر ارزش‌افزوده یکی از جدیدترین انواع پایه‌های مالیاتی است که به‌عنوان مالیاتی غیرمستقیم بر مصرف کالاها و خدمات اعمال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم با تزریق اعتبار و تامین تجهیزات کافی، تجهیزات اورژانس بیمارستانی کشور را به استانداردهای جهانی نزدیک کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان این که در حوزه سلامت از وابستگی مطلق به خودکفایی مطلق رسیده‌ایم، گفت: کشورهای پیشرفته دنیا به پزشکی و سیستم شبکه بهداشت ما غبطه می‌خورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته این مصوبه نیازمند تایید شورای نگهبان است.