سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نقاشی

نقاشی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روح‌الامین نقاشی «ضامن خادم» خود را به سید شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش تقدیم کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کمال‌الملک در دوره‌ای به اروپا سفر کرد که مدرنیسم در حال اوج‌گیری بود و نقاشی رئالیسم رو به افول می‌گذاشت. با این حال، او شیفته نقاشی کلاسیک قرن 16 و 17 شد و عملاً به کپی کردن آثاری پرداخت که متعلق به 300 تا 400 سال قبل بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پژوهش‌ها نشان داده است که پیوندهای اجتماعی قوی با خطر کمتر زوال عقل و همچنین کاهش فشار خون و امید به زندگی طولانی‌تر همراه است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هوش مصنوعی نقاشی‌های جعلی «مونه» و «رنوآر» را از بین 40 نقاشی تقلبی دیگر که به فروش گذاشته بودند، شناسایی کرد. به گزارش ایسنا، بر اساس تحقیقات یک کارشناس برجسته، یک تابلو نقاشی از «مونه» و یک نقاشی از «رنوآر» - هر دو جعلی - در میان حدود 40 نقاشی جعلی دیگر که در وب‌سایت «ئی‌بی» (eBay) برای فروش ارائه شده‌اند، شناسایی شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پژوهش‌ها نشان داده است که پیوندهای اجتماعی قوی با خطر کمتر زوال عقل و همچنین کاهش فشار خون و امید به زندگی طولانی‌تر همراه است.

وب‌گاه عصر ایران

موزه لوور اخیرا تصویر ملکه تودور اثر هانس هولبین از سال 1539 را تمیزکاری و مرمت کرده و رنگ‌های زنده و جزئیات پنهان قبلی را آشکار کرده است؛ حالا ما می‌توانیم همان رنگ‌هایی را ببینیم که باعث شدند هنر هشتم پادشاه انگلستان عاشق سوژه این نقاشی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیلیان ام باپه در روزهای پایانی حضورش در پاری سن ژرمن در یک مراسم خیریه شرکت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در اقدامی خیرخواهانه در حراجی که به نفع امور خیریه برگزار شده بود، نقاشی پله، اسطوره فوتبال برزیل را به قیمت 520 هزار یورو خرید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای «صبح» به دبیری محسن یزدی از 30 اردیبهشت با نمایش آثار مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه راه‌یافته به مسابقه، همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع رسانه، آغاز به کار خواهد کرد. در مراسم اختتامیه این رویداد بزرگداشت اسرا البحیصی بانوی خبرنگار شبکه العالم در غزه که در طول بیش از 7 ماه جنگ در سرزمین‌های اشغالی گزارش‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دنیایی هستیم که هر روز تکنولوژی جدیدی برای امنیت بالا تر و فرصت های جدیدتری برای سرمایه‌گذاری در بازار های مالی ایجاد می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله نهایی سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه کردستان در دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اردیبهشت در شهر سنندج برگزار شد. حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در آیین افتتاحیه این جشنواره گف: شما در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، خطه‌ای که به رنگ شهدای گلگون‌کفن مزین...

وب‌گاه ورزش سه

یک مربی برزیلی که روی تقویم تا ده پانزده روز دیگر ایران را ترک می‌کند و به کوریچیبا بر می‌گردد و تجارب اولین سرمربیگری متفاوتش را مکتوب می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در نمایشگاه ایران که در سال 1335 در موزه گیمه پاریس برگزار شد، تابلوی "استنساخ" اثر محمودخان ملک الشعراء، نقاش مشهور دوره قاجار، توجه همگان را به خود جلب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه موزه‌های دفینه از رونمایی یک خودرو جدید در موزه خودروهای تاریخی و برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی به این بهانه خبر داد.