دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نقدینگی

نقدینگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار روز دوشنبه با وجود حادثه ناگوار مربوط به سانحه هوایی رئیس جمهوری در کریدور پنجم ماند و تغییر قیمت چندانی نسبت به روز یکشنبه نداشت. روند عرضه و تقاضا در سومین روز هفته در تعادل قرار گرفت و معاملات ارز رونق چندانی نداشت. قیمت دلار روز دوشنبه با وجود حادثه ناگوار مربوط به سانحه هوایی رئیس جمهوری در کریدور پنجم ماند و تغییر قیمت چندانی نسبت به روز یکشنبه نداشت. روند عرضه و تقاضا...

وب‌گاه عصر ایران

بررسی‌ها نشان می‌دهد رقم رشد نقدینگی ثبت شده در پایان سال گذشته با رقم 24.3 درصد، پایین‌ترین نرخ رشد تجربه شده طی حداقل سه سال اخیر بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور نمایندگان بخش خصوصی، دوازدهمین نشست دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران با محوریت بررسی مسائل روز اقتصادی و پیگیری مطالبات بخش خصوصی برگزار شد. در این نشست، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام گفت: در دو ماهی که از سال1403 می‌گذرد، مباحثی برای زمینه‌سازی تحقق شعار سال تعیین شد. یکی از دستورکارهای مراکز سیاستی...

وب‌گاه گسترش

نیما شهبازی - مدیر کنترل طرحها و پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری پرتو تابان معادن و فلزات

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل راه‌آهن، آقای صالحی، اعلام کرد که خط ریلی سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان از محل تأمین مالی از چین به پایان می‌رسد و در حال برگزاری مذاکرات با بانک مرکزی برای تکمیل این پروژه است. همچنین، برای خرید لوکوموتیوهای جدید، مبلغ 500 میلیون دلار پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد رقم رشد نقدینگی ثبت شده در پایان سال گذشته با رقم 24.3 درصد، پایین‌ترین نرخ رشد تجربه شده طی حداقل سه سال اخیر بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ خرید تضمینی گندم امسال هر کیلو گرم 17 هزار و 500 تومان و گندم دوروم 18 هزار تومان است.

وب‌گاه الف

مدیرعامل راه‌آهن گفت: از 10 سال پیش قرارداد برقی‌سازی مسیر تهران - مشهد را داشتیم که انجام نشد و میزان پیشرفت این پروژه صفر درصد است و درحال حاضر هم در اولویت ما نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت هر دلار آمریکا که بعد از افزایش تنش‌های سیاسی و نظامی در منطقه، در اواخر فروردین به مرز 70هزار تومان رسیده بود، ظرف روزهای گذشته با نزول سنگینی مواجه شد و دیروز به کانال 57هزار تومان سقوط کرد و نسبت به نقطه اوجش در فروردین‌ماه 18درصد کاهش یافت. قیمت دلار در اولین روز هفته با کاهش هزار تومانی در کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد و در پله چهارم کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد. بررسی...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان غذا و دارو دلایل عدم دسترسی‌ها برخی بیماران به داروهای اعصاب و روان را تامین نقدینگی شرکت‌های دارویی اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو دلایل برخی عدم دسترسی‌های مقطعی به داروهای اعصاب و روان را تأمین نقدینگی شرکت‌های دارویی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان بازار می گویند که مجموعه ای از عوامل سیاسی و اقتصادی دست به دست هم داده و همین امر موجب سرد شدن فضای بازار و کاهش حجم معاملات شده است.

وب‌گاه گسترش

سکه‌بازان معتقدند که تحرکات بازار ارز و تتر در روزهای آتی، می‌تواند بر قیمت سکه موثر باشد. آنها بر این باورند که اگر در دومین روز هفته، نرخ ارز و تتر کاهشی شود، این امر می‌تواند بر ثبات قیمت سکه اثرگذار باشد.

خبرگزاری تسنیم

افزایش فقر و کاهش سطح رفاه یکی از شاخص ترین نتایح سوءمدیریت اقتصادی در دهه 90 بوده است. یک سوم درآمد سرانه مردم در طول این دهه محو شد.

خبرگزاری تسنیم

استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به موفقیت بانک مرکزی در تحقق هدف‌گذاری کاهش نرخ رشد نقدینگی به 25 درصد در سال گذشته، گفت: این دستاورد در کاهش نرخ تورم نیز تاثیرگذار بود.

خبرگزاری اکو نیوز