دوشنبه 7 خرداد 1403

نماز جمعه

نماز جمعه

وب‌گاه عرشه آنلاین

میثم نادی رئیس ستاد انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) گفت: جلسات مفصلی را با نامزد‌های مختلف داشتیم البته آقای محسن رضایی اعلام کرد قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، اما از گزینه نهایی جبهه انقلاب حمایت می‌کند و ما تلاش می‌کنیم به آن نقطه اجماع برسیم رئیس ستاد انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی گفت: جلسات مفصلی را با نامزد‌های مختلف داشتیم البته آقای محسن رضایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت ابراهیم رئیسی و همراهانش شرکت کرد. امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت ابراهیم رئیسی و همراهانش شرکت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی وهمراهان، عصر شنبه (5 خرداد 1403) در مسجد ارک تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود. رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تشکل غیردولتی «هیئت مغرب برای یاری امت» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم مغرب در پاسخ به دعوت این هیئت دیروز (جمعه) به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از ساکنان نوار غزه 105 تظاهرات و تجمعات ضد صهیونیستی برپا کردند. این تظاهرات در 46 شهر از جمله مراکش (شمال) برکان و جرسیف (شرق) جدیده و آسفی (غرب) تارودانت (مرکز) به ویژه پس از برگزاری نماز جمعه...

وب‌گاه گسترش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس و طراح تعطیلی شنبه‌ها اظهار کرد: واکنش تند مراجع و رسانه‌ها به تعطیلی شنبه‌ها منجر به تضرر سرمایه اجتماعی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌های آقای رئیسی و آقای امیر عبداللهیان در جبهه داخلی و در جبهه خارجی یک داستان طولانی و مفصل است. رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌های آقای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه الف

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبرانقلاب اسلامی با اشاره به حرکت و قیام مردم در تشییع این شهدا در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف‌آباد گفتند: این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران زنده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است و تشییع باشکوه آنان نشان داد که ملت ایران زنده است.

خبرگزاری دانشجو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

خبرگزاری تسنیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است.

وب‌گاه گسترش

در هفته ملی جمعیت، بنیاد برکت برنامه‌ها و تدابیر گوناگونی را برای ترویج و حمایت از فرزندپروری خانواده‌های ایرانی به اجرا خواهد گذاشت.