یک‌شنبه 13 خرداد 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر نتانیاهو در واکنش به سخنان بایدن مبنی‌بر احتمال توقف جنگ غزه اعلام کرد جنگ تا زمانی که تمام اهداف ادعایی آن محقق نشود پایان نخواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حماس اعلام کرد: بر موضع خود مبنی بر تعامل مثبت با هرگونه پیشنهادی که مبتنی بر آتش‌بس دائمی و عقب‌نشینی کامل از غزه باشد، تأکید می‌کنیم. این جنبش افزود: ما به آنچه در سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره دعوت به آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی اشغالگران از غزه، بازسازی و مبادله اسیران مطرح‌شده، مثبت نگاه می‌کنیم. حماس تأکید کرد: این موضع آمریکا و باور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درپی اظهارات بایدن درباره پیشنهاد جدید به حماس، دفتر نتانیاهو اعلام کرد جنگ تنها در صورت دستیابی به اهداف تل‌آویو متوقف خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: اتحادیه اروپا به شدت نگران طرح کنست اسرائیل در مورد شناسایی آنروا به عنوان یک سازمان تروریستی و حذف مصونیت‌ها و امتیازات کارکنان آن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان از انجام حملات موشکی علیه چندین پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان طی صدور بیانیه‌ای از انجام حملات موشکی علیه چندین پایگاه ارتش صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا از پیشنهاد جدید و سه مرحله‌ای اسرائیل برای آتش‌بس در نوار غزه و آزادی اسرا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشنهاد جدید و نقشه راه سه مرحله‌ای اسرائیل برای آتش‌بس در نوار غزه و آزادی اسرا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دو کشور رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی باقری، سرپرست وزارت خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دو کشور رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت برگزار کننده نمایشگاه دفاعی و امنیتی «یوروساتوری» فرانسه از لغو مشارکت شرکت‌های اسرائیلی در این نمایشگاه بنا به تصمیم مقامات فرانسه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در تماسی تلفنی با نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دو کشور رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدحسن نصرالله گفت: برای اولین بار احساس می‌کنیم که جبهه مقاومت تا این حد گسترش یافته است. ما در جبهه‌ای قرار داریم که آینده آن روشن و پیروزی است و در این ارتباط تنها مسئله زمان مطرح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: جبهه لبنان یک جبهه پشتیبان و بخشی از نبرد است که سرنوشت فلسطین، لبنان و منطقه را در سطح کلان استراتژیک شکل می‌دهد. به ارزیابی‌های نادانان و کسانی که می‌دانند و تکذیب می‌کنند گوش ندهید. حمایت جبهه لبنان از فلسطین، بسیار فراتر از حمایت فرقه‌ای و یا طایفه‌ای است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه تبدیل به اولین رئیس جمهور تاریخ کشورش شد در یک دادگاه کیفری رسما مجرم شناخته می‌شود.