سه‌شنبه 8 خرداد 1403

نیروی انتظامی

نیروی انتظامی

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به انهدام یک باند قاچاق گسترده سوخت در استان گفت: پرونده مفتوح و تحقیقات تا شناسایی کامل تمامی عوامل دخیل درآن ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به انهدام یک باند قاچاق گسترده سوخت در استان گفت: پرونده مفتوح و تحقیقات تا شناسایی کامل تمامی عوامل دخیل درآن ادامه دارد.

وب‌گاه گسترش

سرهنگ شریفی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی (رمز اول، رمز دوم، تاریخ انقضا، CVV 2 و...) محرمانه است، به شهروندان توصیه کرد مجرمان با شیوه و شگرد‌های مختلف به سرقت اقدام می‌کنند که لازم است هموطنان به ویژه افراد مسن و کم سواد همچنین افرادی که در استفاده از خودپرداز‌ها ناتوان هستند جانب احتیاط را رعایت و سعی کنند در مواقع لزوم فقط به کمک آشنایان و اقوام خود اعتماد کنند.

خبرگزاری تسنیم

همسر شهید روح‌الله بابایی، از شهدای حادثه تروریستی واقعه تروریستی جاده خاش به زاهدان گفت: آمریکا شریک جرم جنایات تروریستهای جیش‌الظلم است و باید پاسخگو باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان گزارش می دهند که سطح پایین تستوسترون با افزایش خطر مرگ و میر ناشی از همه علل و افزایش خطر مرگ قلبی عروقی مرتبط است. محققان گزارش می دهند که سطح پایین تستوسترون با افزایش خطر مرگ و میر ناشی از همه علل و افزایش خطر مرگ قلبی عروقی مرتبط است. به گزارش عرشه آنلاین، به گفته محققان، تستوسترون پایین در مردان می‌تواند به معنای طول عمر کوتاه‌تر باشد.

خبرگزاری تسنیم

افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری و منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد که حاشیه‌های جالبی داشت.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات 2 جانبه شهدای خدمت و پنج‌گانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی در فصل ابتدایی سال و با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی تهران، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 14 تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: «بر اثر وقوع سانحه رانندگی برای یک دستگاه کامیونت در محور قزوین تاکستان، محدوده روستای کهک 2 نفر جان باختند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، امیر شهرابی شهردار منطقه همراه با تیم نظارتی مشترک شهرداری، آتش نشانی، دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی، از وضعیت پیشرفت ایمنی بازار گل محلاتی تا اتخاذ تمهیدات ترافیکی و رفع سد معبر محدوده، بازدید کردند. شهردار منطقه14 ضمن این رصد میدانی با بیان اینکه بازار گل شهید محلاتی در منطقه 14 از نخستین پایگاه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از وکلا از آزاد شدن یکی از بازداشت‌شدگان اعتراضات دی ماه سال 96 در روزهای آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دستیار رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفته است که در مورد مساله صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان به رییسی نامه نوشته و رییسی، نامه او را به خزعلی معاون زنان دولت داده است. اما از اینکه سرنوشت این نامه چه شده، اطلاعی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از مقامات کشوری و لشکری به همراه مهمانان خارجی در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم حضور پیدا کردند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مفقودی مرد 53 ساله در حوالی کویر روستای نیگنان بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این فرد در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

دو سالن سینمای جدید در مجتمع روتانو تهرانپارس تا پیش از دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

مرد 53 ساله با تلاش نیروی انتظامی، در حوالی کویر روستای نیگنان شهرستان بشرویه پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.