دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش بینی غیرمنتظره هواشناسی برای 3 روز آینده در تهران نشان می دهد تهرانی ها باید منتظر باران باشند. پیش بینی غیرمنتظره هواشناسی برای 3 روز آینده در تهران نشان می دهد تهرانی ها باید منتظر باران باشند. به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران طی سه روز آینده و وزش باد شدید خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) برای برخی مناطق غرب به‌ویژه ارتفاعات و مناطق شمالی و شمال شرق، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شعله‌های آتش جنگل‌های غرب ایلماجوکی و مرکز کوروئو در فنلاند را درگیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی خبر داد و تصریح کرد: شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر یکشنبه تا دوشنبه خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیلا امینی اظهار داشت: از روز سه شنبه یکم خرداد تا پایان هفته با ورود سامانه ناپایدار از سمت غرب و شمال غرب شاهد ناپایداری خواهیم بود که اوج فعالیت آن در روز چهارشنبه است و همه مناطق استان را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر و مناطقی از شمال شرق و شرق کشور رگبار باران گاهی وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آئین رونمایی از کهن‌ترین بازی های فکری دنیای باستان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری موزه ملی ایران انجام شد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه های بارشی و ناپایداری های همرفتی از روز شنبه 19 اردیبهشت تا روز چهارشنبه 2 خرداد، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی هشدار داد در هشداری اعلام کرد خطر «سیل» در مشهد فردا هم برقرار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مدیریت بحران مشهد به پخش زنده ورود خودروها به زیرگذر سیلاب‌زده واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه گرد و خاک به تهران تا ساعات آینده شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید در پایتخت خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر درپی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش رگباری باران - و وزش شدید باد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با خرید تضمینی نزدیک به 10 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان‌های گناباد و بجستان عملیات خرید تضمینی این محصول در خراسان رضوی آغاز شد.