جمعه 21 اردیبهشت 1403

همدان

همدان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق در 24 استان کشور و احتمال وقوع سیلاب از آماده‌باش امدادگران تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

بیژن و پیام حیدری دو داور فعال فوتبال ایران هستند که در مجموع 27 مرتبه در لیگ برتر سوت زده‌اند، که از این 14 مرتبه قرعه قضاوت‌شان به 4 تیمی مدعی و پر هوادار لیگ برتر خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین 24 ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب‌سازی صورت گیرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت) تا جمعه (14 اردیبهشت) هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد. تشدید این سامانه بارشی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ را به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسی هواشناسی درباره اینکه امروز و فردا در چه مناطقی از کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود توضیح داد. کارشناسی هواشناسی درباره اینکه امروز و فردا در چه مناطقی از کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور گفت: در تعطیلات پیش رو، مردم از نزدیک شدن و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون هاکی گفت که شرط تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هاکی بانوان کسب مقام آسیایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازنشستگان با حضور در صندوق بازنشستگی کشوری، مسائل و مشکلات خود را طرح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین 24 ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب‌سازی صورت گیرد که چنانچه فوق العاده‌ای (مثل فوق العاده ویژه و...) در این تاریخ در زمان شاغلی گرفته‌اند موردی اگر وجود دارد بررسی و اعمال شود. مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403، جدول شماره 12 با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند. حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.