دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

همدان

همدان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با شهرداری‌های کلانشهرها با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور، نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جعفری مدیرکل امور خدمات...

وب‌گاه ورزش سه

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای دو دیدار تدارکاتی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌حمیدرضا حاجی بابایی همچنان در مجمع نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت و مقصد اصلی رفت و آمد‌های او بهارستان خواهد بود. رضا تقی پور و نیکزاد نیز دیگر وزرای احمدی نژاد هستند که از حوزه‌های انتخابیه تهران و اردبیل در پارلمان دوازدهم حضور دارند. رئیس‌جمهور اسبق در حال حاضر فقط عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما نزدیکان او در دولت و مجلس هستند. باتوجه به اینکه شخص «محمود احمدی‌نژاد» دارای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود. جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ اطلاعات نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اطلاعات درباره وضعیت کارت ملی...

خبرگزاری دانشجو

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه طرح میدان مشق در سند انتظار دولت قرار دارد، گفت: سند ملی میراث فرهنگی و سند ملی موزه داری در حال تدوین است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در آخرین روزهای نمایشگاه سی و پنجم کتاب، نگاهی داشته‌ایم به آثاری که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از میدان تجریش در سال 1335 است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال 1400 و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، 164 هزار نفر مشمول قانون ماده 4 تایید نهایی شدند.

خبرگزاری تسنیم

معلمان جهادگر این روزها راوی اخبار امیدبخش برای دانش‌آموزان هستند؛ در این گزارش روایت‌هایی از معلمانی جهادگر داریم که مدرسه روستایی را بعد از 6 سال تعطیلی راه‌اندازی کردند یا معلمی که برای یافتن دانش‌آموزان نیازمند در سوپرمارکت‌ها آگهی می‌دهد!

وب‌گاه الف

بارش کشور به وضعیت نرمال نزدیک می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه سامانه برشی در جنوب و جنوب شرق تضعیف شده و در سایر مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

به گفته ضیائیان، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روز‌های جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و وزش باد شدید در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش کشور به وضعیت نرمال نزدیک می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته ضیائیان، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.