دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

همدان

همدان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش درگام ملی مجوزها، تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز 23 اردیبهشت ماه امسال به شناسه یکتا تبدیل شده است به 702 هزار و 683 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 666 هزار و 69 مجوز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های 13 استان کشور خبر داد و گفت: در شرایط بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کنید.

خبرگزاری تسنیم

تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز 23 اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به 702 هزار و 683 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 666 هزار و 69 مجوز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ حج تمتع 1403 و اعزام زائران خانه خدا گفت: همکارانم در پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران در دو مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از 74 هزار متر مربع به فضای ورزشی دانشگاه‌ها در سال 1402 افزوده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آسیب‌های معضل سگ‌گردانی در ایران روز به روز بیشتر می‌شود و مسئولان ذیربط به‌گونه‌ای در این زمینه ساکت و بی‌عمل هستند که انگار با سگ‌ها میانه خوبی دارند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازدید از آرامگاه‌های شاعران همزمان در 25 اردیبهشت همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی رایگان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی از بارش نسبتا شدید باران در بسیاری از نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2024 به میزبانی ازبکستان برگزار شد. مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2024 به میزبانی ازبکستان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

یک دیواره آجری از یک بنا و چند آثار تاریخی دیگر در ابتدای خیابان باباطاهر همدان که از سوی شهرداری به‌منظور آغاز عملیات عمرانی پیاده‌راه سازی آغاز شده بود، کشف شد. به نظر باستان‌شناسان شواهدی از دوره اسلامی و ایلخانی روی بعضی تکه‌های سفال‌های این آثار قابل رؤیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور با شدت بیشتری همراه بوده و بر اساس آخرین وضعیت جوی کشور سازمان هواشناسی برای فردا دو هشدار نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم علی دوست، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در خصوص برنامه‌های این اداره کل در سال گذشته و سال جاری گفت: در اردیبهشت ماه سال گذشته به منظور کشف نقاط قوت و ضعف با همکاری دست کم 70 دانشگاه به ارزیابی عملکرد ادارات تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور پرداختیم و پس از آن دو گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد. رگبار و باد شدید کشور را طی هفت روز فرا می‌گیرد. سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست خبری با خبرنگاران که امروز 23 اردیبهشت در محل سازمان برگزار شد به تشریح اقدامات آن سازمان پرداخت. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم موجودی زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن صفر بود که موفق شدیم در همکاری...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو کشنده تریلی در محور همدان به ملایر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.