دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

همدان

همدان

خبرگزاری تسنیم

24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز 24 اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به 742 هزار و 277 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 704 هزار و 723 مجوز است.

وب‌گاه گسترش

امین مقدم گفت: سالانه 25 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود و همچنین مناطق آزاد که با هدف توسعه صادرات راه اندازی شده بود حالا به جایگاه واردات کالاهای نیمه ساخته از جمله پوشاک نیمه تولیدشده تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز 24 اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به 742 هزار و 277 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 704 هزار و 723 مجوز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

سرهنگ احمد شیرانی گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد بود. در این شرایط لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و ضمن پرهیز از سبقت غیرمجاز حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وب‌گاه گسترش

انرژی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که در سراسر دنیا وجود دارد و هر ساله تدابیر مختلفی برای حل این موضوع مهم مطرح می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نزولات آسمانی طی هفته‌های اخیر سبب شده تا رودخانه‌های همدان به عنوان شریان‌های اصلی حیات زمین این روزها طراوت و حال و روز خوبی داشته باشند.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 26 استان، لغزندگی جاده‌ها و لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی با احتمال ایجاد رگبار، رعدوبرق، آب‌گرفتگی معابر و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش درگام ملی مجوزها، تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز 23 اردیبهشت ماه امسال به شناسه یکتا تبدیل شده است به 702 هزار و 683 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 666 هزار و 69 مجوز است.