دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

همدان

همدان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین 24 ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب‌سازی صورت گیرد که چنانچه فوق العاده‌ای (مثل فوق العاده ویژه و...) در این تاریخ در زمان شاغلی گرفته‌اند موردی اگر وجود دارد بررسی و اعمال شود. مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403، جدول شماره 12 با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند. حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان اقتصادی اگر تا 25 اردیبهشت ماه شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 5 و 6 درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه 37 و 32 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در ادامه گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز سه شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه توفانی خواهد بود. دریای عمان نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا آخر هفته در 14 استان از احتمال طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت) در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود گزارشی منتشر کرده و به صحت‌سنجی تعطیلی بازار طلافروشان در تهران و برخی شهرهای کشور پرداخته است. برترین ها نشوت روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود گزارشی منتشر کرده و به صحت‌سنجی تعطیلی بازار طلافروشان در تهران و برخی شهرهای کشور پرداخته است. از اول دی 1402 فروشندگان مصنوعات طلا و پلاتین مکلف شدند به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند و صورت‌حساب‌های...

وب‌گاه الف

بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 8 اردیبهشت، به‌طور میانگین 12.8 درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت 178.8 میلی‌متر بارش دریافت کرده این در حالی است که میانگین بلندمدت بارش کشوری در این بازه زمانی 205.1 میلیمتر بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی طی هفت روز گذشته منتهی به 8 اردیبهشت‌ماه 11.9 میلیمتر بارش در این بازه زمانی دریافت شده که این میزان در بلندمدت 6.2 میلیمتر است بنابراین 89.9 درصد بارش بیشتر در این بازه زمانی دریافت شده است. از ابتدای ماه جاری منتهی به 8 اردیبهشت‌ماه در کشور به‌طور میانگین 12.1 میلیمتر بارش ثبت شده، در حالی که میزان آن در بلندمدت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا آخر هفته در 14 استان از احتمال طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجشنبه به جز استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور بارش‌های قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی شده است.