دوشنبه 14 خرداد 1403

هنر نمایشی

هنر نمایشی

وب‌گاه فرارو

بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده ها هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای تماشاخانه سنگلج دچار لرزش می‌شود و از آنجاکه این تماشاخانه روی قنات قرار گرفته و پیش‌تر هم فرونشست داشته است، این ساخت و ساز نگرانی جامعه هنری را در پی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چند روز اخیر، ساخت و ساز ساختمان مجاور تماشاخانه «سنگلج» که در تملک شهرداری تهران است و از دوره مدیریت محمد باقر قالیباف بحث واگذاری آن به این تماشاخانه مطرح بوده، خبرساز شده است. بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده خبرنگار ایسنا هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود. شیما...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرداری تهران از پارک قیطریه در شمال تهران تا «عمارت فخرالدوله» در نزدیکی‌های لاله‌زار و از کوچه‌ها تا خیابان‌ها و میدان‌ها، همه را یکسان می‌نوازد. تقریبا همه طرح‌ها هم با اعتراض و انتقاد و هشدار کارشناسان مواجه شده اما چنان‌که پیداست، عزم شهرداری جزم است. حالا هم گویا سندرم کلنگ بی‌قرار دوباره عود کرده و این بار درست بیخ گوش یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران یعنی تئاتر سنگلج قرار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «آلاء» از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در ششمین جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در این دوره از جشنواره امام رضا (ع)، رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره شاهد هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نصرت‌الله میرزایی از شبیه‌خوانان پیشکسوت شهر خمین درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شب گذشته سوم خرداد، کاظم نظری؛ مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای نمایش «شامارن» اثری از هنرمندان بهبهانی نشست.

وب‌گاه الف

پریسا مقتدی، مدیر تماشاخانه سنگلج درباره تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه، با بیان این که «نگران جان سنگلج هستیم»، واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که در وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی برگزار شد، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی این وزراتخانه در حکمی، محمدرضا باقری، مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان دبیر نخستین دوره «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» منصوب کرد. در بخشی از متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر تماشاخانه سنگلج با اعلام خبر تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه از مسئولان شهرداری خواست تا جان سنگلج این تماشاخانه قدیمی و خاستگاه نمایش ایرانی را به خطر نیندازند.

وب‌گاه فرارو

مدیر تماشاخانه سنگلج با اعلام خبر تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه از مسئولان شهرداری خواست تا جان سنگلج، این تماشاخانه قدیمی و خاستگاه نمایش ایرانی، را به خطر نیندازند.

خبرگزاری تسنیم

قادر آشنا به سمت دبیر «هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین 1403 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

پوستر نمایش «روال عادی» با حضور مجید مجیدی فیلم‌ساز و کارگردان سینمای ایران، سید جواد طاهری رئیس تئاتر شهر و کیارش رست کارگردان تئاتر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، هنر را بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم خانواده و اجتماع دانست و گفت: هنرمند الگوی جامعه است و با خلق اثر هنری بین مردم تاثیر بگذارد.