دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

وب‌گاه گسترش

در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک روند صعودی بود. افزایش قیمت بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و ریپل از عوامل مؤثر در این روند صعودی بوده است. در حال حاضر، تحلیلگران در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این روند صعودی در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت یا خیر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی «دنیای‌اقتصاد» با حضور فعالان اقتصادی حوزه معدن و استادان و صاحب‌نظران دیروز آغاز به کار کرد. در ابتدا علیرضا بختیاری، مدیرمسوول گروه رسانه‌ای دنیای‌اقتصاد، ضمن خیرمقدم به حاضران، اهداف برگزاری این رویداد را تشریح کرد و دکتر سریع‌القلم نیز به بررسی تحولات اقتصادسیاسی جهان پرداخت (مشروح سخنان این استاد دانشگاه شهید بهشتی در شماره‌های آینده روزنامه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات آمریکایی نگران این هستند که شرکت‌های چینی که به کابل‌های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر علمی کنگره بین‌المللی علم و قرآن ابراز امیدواری کرد با تشکیل دبیرخانه دائمی این گنگره، شبکه‌ای از اندیشمندان، دانشمندان و پژوهشگران تشکیل شود و مباحثات قرآنی و علمی در سطح جهانی فراگیر شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران و رئیس کنگره بین‌المللی قرآن و علم، امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاح این کنگره که با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: هدف کنگره این است که بین آموزه‌ها و آیات قرآن کریم با مفاهیم و نظریات علمی ارتباط برقرار کند و تلاش‌مان این است که چالش‌ها و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: اخیرا" تصاویری از تست نخستین جنگنده بومی نسل پنجم ترکیه موسوم به کان Kaan منتشر شده است، جنگنده ای که به نظر می رسد به رقیب سرسختی برای اف -35 تبدیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

کاربرانی که به خاطر رفتار مشکوک حساب‌شان محدود می‌شود تنها با پشت سر گذاشتن احراز هویت ویدیویی می‌توانند از این لیست خارج شوند. در این مدل احراز هویت که توسط هوش‌مصنوعی انجام می‌شود فرد در ابتدا باید به عنوان صاحب شماره تلفن همراه، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کند.

وب‌گاه گسترش

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد در سراسر جهان به حساب می‌آیند. از زمان ظهور این اختراع تا به امروز، تحولات چشمگیری در این زمینه رخ داده است که این حقیقت را نمی‌توان نادیده گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

تأثیر هوش مصنوعی بر جامعه به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی، ساخت و تولید دستگاه هوشمند پیش‌بینی و هشدار پیش از تصادف شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، علی پارسا، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان اتقان خودرو هوشمند (چیتا) در بازدید سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از این مجموعه در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: اتقان خودرو هوشمند (چیتا) که از سال 1399 آغاز به کار کرده در راستای توسعه فناوری‌های نوین در حوزه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی‌اکبر موسوی موحدی، دبیر علمی اولین کنگره بین‌المللی قرآن و علم، صبح امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاح این کنگره که با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، در سخنرانی با موضوع «منظری به علم و الهام از قرآن»، گفت: روش‌ها و آزمایش‌ها و محاسبات علم (ساینس) بر مبنای سوال، فرضیه و طرح‌نامه...

وب‌گاه 55 آنلاین

هوش مصنوعی نقاشی‌های جعلی «مونه» و «رنوآر» را از بین 40 نقاشی تقلبی دیگر که به فروش گذاشته بودند، شناسایی کرد. به گزارش ایسنا، بر اساس تحقیقات یک کارشناس برجسته، یک تابلو نقاشی از «مونه» و یک نقاشی از «رنوآر» - هر دو جعلی - در میان حدود 40 نقاشی جعلی دیگر که در وب‌سایت «ئی‌بی» (eBay) برای فروش ارائه شده‌اند، شناسایی شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در طرف مقابل، ضدانقلاب که شامل سلطنت‌طلب، منافق و... می‌شود، شاهد کارخانه ساخت ترول هستیم که حتی برخی از بدنه مردمی منتقد را با خود همراه می‌سازد. در برابر این اقدام ما یک سپر مردمی نیازمندیم.

وب‌گاه فرارو

آلفانی می‌نویسد، هرچند برای ایجاد «تعداد زیادی از سلسله‌های ثروتمند» که در طول دوره صنعتی‌شدن به وجود آمد، به خلاقیت و نوآوری زیادی نیاز بود، این ثروت‌ها با دنبال‌کردن سیاست و مناصب عالی و یا ادغام با اشراف به‌سرعت مسیر متفاوتی را درپیش گرفتند. روایت او نشان می‌دهد خانواده‌های ماسک و اندرسن در یک نسل آینده، ثروتشان بیش‌تر شبیه رانت به نظر می‌رسد و قابل‌توجیه نخواهد بود، به همین دلیل...