سه‌شنبه 1 خرداد 1403

وحید امیری

وحید امیری

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرهایی درباره چراغ سبز رامین رضاییان به پرسپولیس به گوش می رسد. خبرهایی درباره چراغ سبز رامین رضاییان به پرسپولیس به گوش می رسد. به گزارش عرشه آنلاین روابط رامین رضاییان با استقلالی‌ها، اغلب اوقات دوستانه بوده و به تازگی شایعه پیوستن ستاره سابق پرسپولیس به جمع آبی‌ها به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک پرسپولیس با مصدومیت مواجه شده و فصل را به این شکل از دست داد. هافبک پرسپولیس با مصدومیت مواجه شده و فصل را به این شکل از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین، سعید صادقی با مصدومیت از ناحیه پای چپ مواجه شده و پای خود را گچ گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. رقابت‌های هفته بیست و هشتم...

وب‌گاه ورزش سه

میلاد سورگی در نیم فصل دوم فرصت بسیار کمی برای بازی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه دلیل برای اینکه پرسپولیس اوسمار در 45دقیقه‌های نیمه دوم افت می‌کند. اوسمار ویرا بعد از برتری 2بر صفر مقابل هوادار جمله جالبی به زبان آورد: «می‌دانستم چنین مسابقه سختی در پیش داریم. این بازی 2سال مرا پیر کرد.» به‌احتمال فراوان اشاره او به 25دقیقه آغازین نیمه‌دوم است که سرخپوشان فقط با یک گل از حریف پیش بودند و هوادار با حملات فراوان، شانس‌های گلزنی به‌وجود می‌آورد. شاید اگر قرمزها...

وب‌گاه ورزش سه

امید عالیشاه، نخستین 200تایی پرسپولیس در تاریخ بازی‌های لیگ برتر شد.

وب‌گاه ورزش سه

در بازی هوادار امید عالیشاه و وحید امیری به رکورد جالبی دست پیدا کردند.

وب‌گاه ورزش سه

سروش رفیعی در بازی با هوادار به دلیل محرومیت در بازی حضور نداشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعاتی مبنی بر اینکه دو ستاره سرخپوشان در لیست خروجی اوسمار قرار گرفتند، شنیده می شود. شایعاتی مبنی بر اینکه دو ستاره سرخپوشان در لیست خروجی اوسمار قرار گرفتند، شنیده می شود. به گزارش عرشه آنلاین، در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر شایعات عجیب در اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان در ورزشگاه تمرین پرسپولیس مورد استقبال اعضای این تیم قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان اوسمار لوس ویرا ظهر امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال جوانان ایران صف‌آرایی کرده و در نهایت به بردی پرگل رسیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه پاس و با قضاوت حسن اکرمی از ساعت 18:20 رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم در روزی که از حضور هوادارانش محروم بود موقتا صدرنشین شود. ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (90- ابوالفضل بابایی)، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی...

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل هوادار به طور موقت و پیش از برگزاری بازی استقلال و فولاد، صدرنشین لیگ برتر شد.

وب‌گاه فرارو

اوسمار ویرا 11 بازیکن اصلی خود برای دیدار با پرسپولیس را انتخاب کرد.