دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورزش و جوانان

ورزش و جوانان

وب‌گاه عصر ایران

وزیر ورزش و جوانان در نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، تاکید کرد که فعالیت‌های ورزشی طبق برنامه ادامه یابد و فدراسیون‌ها در برگزاری مسابقات خللی ایجاد نکنند.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش عراق به مناسبت شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، پیام تسلیتی ارسال کردند.

وب‌گاه ورزش سه

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، به روسای فدراسیون‌ها تأکید کرد که در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی کردیم در سال 1403 اعتبارات فدراسیون‌ها را افزایش دهیم و هدف این است که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به‌روز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان گفت: با همین مسیر اقتدار که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کردند کارها را جلو می‌بریم و طبق خط مشی رییس‌جمهور شهید یک روز هم نباید کار تعطیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای رئیسی پشت میز نشین نبود و دلش را هم به میز نداده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد. رییسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. آیت الله آل هاشم امام جمعه...

وب‌گاه ورزش سه

حمیدرضا سجادی پیام تسلیتی را برای شهادت آیت الله رییسی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالله علی الیحیا وزیر امور خارجه کشور کویت طی تماس تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه، ضمن ابراز تاسف نسبت به حادثه پیش آمده برای رئیس جمهور و وزیر امور خاجه ایران مراتب تسلیت و همدردی امیر، دولت و ملت کویت را به دولت و مردم ایران ابلاغ نمود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آصف علی زرداری به نمایندگی از پاکستان در مراسم خاکسپاری آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستادکل نیروهای مسلح هیات عالی رتبه‌ای به ریاست سردار عبدالهی را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ورزش و جوانان گفت: با همین مسیر اقتدار که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کردند کارها را جلو می‌بریم و طبق خط مشی رییس‌جمهور شهید، یک روز هم نباید کار تعطیل شود.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونین تاکید کرد فدراسیون ها و ادارات کل یک روز هم نباید کار را متوقف کنند.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش، مسابقات ورزشی بدون وقفه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه شورای معاونین وزارتخانه با حضور کیومرث هاشمی برگزار شد. وزیر ورزش و جوانان در این جلسه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رییسی و تیم همراه‌شان اظهار داشت: این ضایعه بزرگ را خدمت همه مردم عزیز ایران و به طور خاص مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم. وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: با همین مسیر اقتدار که مقام معظم رهبری...

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق خط مشی رئیس جمهور شهید یک روز هم نباید کار تعطیل شود.