سه‌شنبه 8 خرداد 1403

وزارت بهداشت

وزارت بهداشت

خبرگزاری تسنیم

در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، جهادگران جهاد دانشگاهی همگام با دانشگاهیان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، عهد و میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اسماعیل زاده افزود: برنامه حمایت تغذیه‌ای کودکان زیر پنج سال با هدف ارتقای وضع تغذیه کودکان مبتنی بر آزمون وسع با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهر ماه سال 1402 شروع شد، در این برنامه برای 5 دهک اول ماهانه یک میلیون تومان و دهک‌های 6 و هفت ماهانه ششصد هزار تومان اقلام غذایی مورد نیاز کودکان از طریق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله خونین اسرائیل به محل استقرار آوارگان فلسطینی برای این بازیگر حاشیه ساز شد، بالاخص بعد از رسانه‌ای شدن تصاویر قربانیان این حمله، کودکان و زنانی سوخته.

خبرگزاری دانشجو

مهرداد عجم، مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های تابستان دانشجویی با عنوان «تابستان ایمان و امید» گفت: برای سومین سال متوالی برنامه ریزی شده که جشن فارغ التحصیلی را در حرم مطهر امام رضا علیه السلام برگزار کنیم. سال گذشته با حضور 1400 نفر از فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف از سراسر کشور این جشن را داشتیم امسال هم برنامه...

وب‌گاه مشرق نیوز

بنابر اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، در خصوص انجام عمل های زیبایی به وسیله دستگاه لیزر توسط پزشکان عمومی، هیچ مجوزی صادر نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانسجو، آزاده زارعی دبیر اجرایی اولین کنگره ملی طب ایرانی گفت: این کنگره با محوریت پزشکی مبتنی بر سبک زندگی: طب پیشگیری و فرد محور، غذا، تغذیه، غذا دارو‌ها و آشپزی طبی، فراورده‌های سنتی، گیاهی و طبیعی، تکنیک‌های دستی، هوش مصنوعی و توسعه طب ایرانی، پزشکی سامانه‌ها و پزشکی یکپارچه برگزار می‌شود. وی افزود: هدف از برگزاری اولین کنگره طب ایرانی گردهم آوردن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای کودکان مبتلا به اختلال رشد مستمری 125 هزارتومانی توسط کمیته امداد به صورت ماهانه واریز می شود. برای کودکان مبتلا به اختلال رشد مستمری 125 هزارتومانی توسط کمیته امداد به صورت ماهانه واریز می شود. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از موفقیت چشمگیر برنامه «حمایت تغذیه ای از کودکان دارای اختلال در رشد» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از جنایت اشغالگران در رفح و هدف قرار دادن آوارگان در اردوگاهی در غرب این شهر، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ژستی انسان‌دوستانه گفت که این حمله «اشتباه غم‌انگیزی» بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قره باغیان ضمن استماع گزارشی جامع از فعالیت‌ها و دستاورد‌های متنوع فناوری، پژوهشی و درمانی این پژوهشکده از بخش‌های مختلف پژوهشکده بازدید کرد. رامین صرامی فروشانی، رئیس پژوهشکده سرطان معتمد طی سخنانی در این بازدید ضمن خیرمقدم و تشکر از رئیس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: اعتقاد داریم که جای تولید علم و پژوهش‌های...

خبرگزاری تسنیم

به رغم ادعا و پافشاری وزارت بهداشت بر بی‌خطر بودن "قلیان اکسیژن" رئیس انجمن ریه ایران می‌گوید از وجود چنین طرح مطالعاتی بی‌اطلاع بوده‌اند همچنین گاز به کار رفته در این قلیان عوارض بسیار خطرناکی برای سلامتی در بر دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر جعفر جندقی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه شعار هفته ملی بدون دخانیات (5 تا 11 خردادماه) در کشورمان، «حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات؛ حق و مسئولیت همگانی» است، افزود: نوجوانان و کودکان می‌توانند سفیران کاهش مصرف دخانیات در سطح جامعه باشند و افراد زیادی به خاطر فرزندان و نوه‌های شان، مصرف دخانیات و سیگار را کنار گذاشته اند. وی...

وب‌گاه تابناک

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه اماکنی که در آنها دخانیات مصرف می شود، به سلامت جامعه آسیب می زنند، گفت: هدف مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و همچنین اماکن عمومی، خدمت رسانی به جامعه است و وقتی کالای آسیب رسان با هدف سود اقتصادی به مردم عرضه می شود، به سلامت جامعه صدمه وارد می شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: سالانه 50 هزار نفر به صورت مستقیم بر اثر مصرف دخانیات در کشورمان جان خود را از دست می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: متأسفانه سالانه 50 هزار نفر به صورت مستقیم بر اثر مصرف دخانیات در کشورمان جان خود را از دست می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه اماکنی که در آنها دخانیات مصرف می شود، به سلامت جامعه آسیب می زنند، گفت: هدف مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و همچنین اماکن عمومی، خدمت رسانی به جامعه است و وقتی کالای آسیب رسان با هدف سود اقتصادی به مردم عرضه می شود، به سلامت جامعه صدمه وارد می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه سالانه 50 هزار نفر به صورت مستقیم بر اثر مصرف دخانیات در کشورمان جان خود را از دست می دهند. رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه سالانه 50 هزار نفر به صورت مستقیم بر اثر مصرف دخانیات در کشورمان جان خود را از دست می دهند. به گزارش عرشه آنلاین، دکتر جعفر جندقی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه شعار هفته...