دوشنبه 7 خرداد 1403

وزارت خارجه آمریکا

وزارت خارجه آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستند روایت سانحه از صداوسیما پخش شد. این مستند حاوی تصاویری جدید از روز سانحه و عملیات جستجو برای یافتن بقایای بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهان است. به گزارش عرشه آنلاین، مستند روایت سانحه از صداوسیما پخش شد. این مستند حاوی تصاویری جدید از روز سانحه و عملیات جستجو برای یافتن بقایای بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور جدید تایوان چند روز بعد از آنکه چین رزمایشی را پیرامون این جزیره در واکنش به اظهارات او بعد از ادای سوگند ریاست جمهوری برگزار کرد، گفت از همکاری با پکن در زمینه «ایجاد آشتی و تفاهم دوجانبه» استقبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد ایالات متحده «به شدت نگران» رزمایش‌های نظامی چین در تنگه و اطراف تایوان است و قاطعانه خواستار «خویشتنداری» پکن شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری دانشجو، 232 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، با گذشت 232 روز از جنگ غزه، طولانی‌ترین نبرد در تاریخ اشغال فلسطین، بمباران و گلوله‌باران جنوب تا شمال این منطقه همچنان ادامه دارد و ارتش اشغالگر بی‌هدف هر نقطه‌ای را مورد هدف قرار می‌دهد. با پاپان خدمت رسانی بیمارستان کمال عدوان عملا آخرین مرکز درمانی در شمال غزه نیز به فعالیت خود خاتمه داد تا سرنوشت هزاران بیمار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلمان سامانه پدافند هوایی «IRIS-T» دیگری را به اوکراین ارسال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در بیانیه‌ای از رایزنی تلفنی وزرای خارجه آلمان و آمریکا خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم عزیز ایران، حرف و عمل - حال و گذشته - سیاسیون و به ویژه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را با ویژگی‌هایی که شهید رئیسی در قامت رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بر جای گذاشت، خواهند سنجید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با همتای اسرائیلی خود خواستار جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه و بازگشایی هر چه سریع‌تر گذرگاه رفح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با همتای اسرائیلی خود بر بازگشایی گذرگاه رفح تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک سناتور مشهور آمریکایی طی اظهاراتی اذعان کرد که سیاست این کشور در تشدید مداوم تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و چین نمی‌تواند نتیجه مورد نظر را برای تغییر مسیر سیاسی این کشورها ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه‌ی کیهان نوشته است: آسید ابراهیم! می‌خواهم کمی با تو حرف بزنم: آسید ابراهیم تو همان روز که در مناظره‌های انتخابات توهین شنیدی و سکوت کردی، شهید بودی، وقتی دولت را با خزانه خالی تحویل گرفتی و نگذاشتی آب توی دل ملت تکان بخورد، شهید بودی!

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از ادای احترام نظامی دختر شهید خلبان سید طاهر مصطفوی به تابوت پدرش در شبکه های اجتماعی پخش شد. به گزارش عرشه آنلاین، تصویری از ادای احترام نظامی دختر شهید خلبان سید طاهر مصطفوی به تابوت پدرش در شبکه های اجتماعی پخش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش ثبت شده است. به گزارش عرشه آنلاین، ویدیویی از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش ثبت شده است. در ادامه این ویدیو را می‌بینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره آخرین لحظات وقوع سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراهش توضیحاتی ارائه داد.