دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وزارت دفاع

وزارت دفاع

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور گفت: تمام لحظات عمر پر برکت این انسان فرهیخته، مومن و مجاهد یکسره معطوف به خدمت رسانی و آسایش مردم و پیشرفت و آبادانی کشور بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پادشاه عربستان به علت ابتلا به عفونت ریه در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین هواپیمای روسیه برای مشارکت در عملیات امداد و نجات و یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور، از فرودگاه ژوکوفسکی به سمت تبریز پرواز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از پرواز اولین هواپیمای روس برای مشارکت در عملیات یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین بامداد دوشنبه اعلام کرد: امدادگران روس به محض اینکه شرایط آب‌وهوایی اجازه دهد، به دیگر امدادگران در محل حادثه خواهند پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت: پوتین دستورات لازم را برای وزارت شرایط اضطراری و وزارت دفاع صادر کرده و گروه‌های بالگردی و یک گروه 60 نفره از امدادگران برای عملیات جستجو و نجات آماده شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا در پی حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ‌سفید بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه و به دنبال سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، تعطیلات خود را کوتاه کرد و برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ سفید بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از انهدام 12 موشک ساخت آمریکا که توسط نیروهای اوکراین استفاده شده بود و کشته شدن 1685 نظامی کی‌یف طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ای از انهدام 12 موشک ساخت آمریکا که توسط نیروهای اوکراین استفاده شده بود و کشته شدن 1685 نظامی کی‌یف طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار منطقه خرسون اعلام کرد یک پهپاد اوکراینی در حمله به یک مینی‌بوس در یک روستا در این منطقه باعث کشته و زخمی شدن 17 غیرنظامی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروی دریایی اوکراین ادعا کرد در حمله شامگاه شنبه خود به مواضع روسیه در شبه‌جزیره کریمه، یک کشتی مین‌روب روسیه را هدف گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات محلی اعلام کردند که در پی حمله پهپادی ارتش اوکراین به یک مینی‌بوس مسافربری یک نفر کشته و 16 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه "نیویورک تایمز" در گزارشی نوشته است که نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود نیرو، تجهیزات و استحکامات دفاعی آمادگی مقاومت در برابر پیشروی ارتش روسیه در جهت گیری خارکف را ندارند. در این مطلب آمده: «تشدید حملات روسیه در منطقه خارکف مشکلاتی که نیروهای خسته و ناامید اوکراین با آن روبرو هستند، را آشکارتر کرده است. ارتش روسیه از برتری جدی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از مقامات آمریکایی و اوکراینی گزارش داد که کی‌یف در بحبوحه ادامه مشکلاتش در میدان نبرد، به طور فزاینده‌ای از کاخ سفید درخواست داده‌های اطلاعاتی بیشتر درباره محل استقرار نیروهای روسی و مهم‌ترین تأسیسات نظامی آنها کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه بلگورود رهگیری و منهدم شد.