سه‌شنبه 1 خرداد 1403

وزارت نفت

وزارت نفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش و جوانان به رؤسای فدراسیون‌ها تأکید کرد، در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند. وزیر ورزش و جوانان به رؤسای فدراسیون‌ها تأکید کرد، در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند. به گزارش عرشه آنلاین، نشست وبیناری کیومرث هاشمی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با عنوان «حماسه خدمت بدون وقفه باقی است» امروز در محل وزارتخانه برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، به روسای فدراسیون‌ها تأکید کرد که در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی کردیم در سال 1403 اعتبارات فدراسیون‌ها را افزایش دهیم و هدف این است که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به‌روز شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت در پیامی شهادت خادم ملت و «شهیدجمهور»، سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متن پیام تسلیت جواد اوجی به شرح زیر است: «انالله و اناالیه راجعون مِنَ لمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَهَدُوا للَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلا با قلبی آکنده از اندوه، شهادت جانگداز شهیدجمهور حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محبوب و یاران و همراهان گرامی ایشان را به پیشگاه حضرت،...

وب‌گاه گسترش

بند 7 این تبصره از قانون بودجه می‌گوید «جدول تفصیلی منابع و مصارف این بند از جمله کل دریافتی‌های حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، مالیات بر ارزش‌افزوده مرتبط با آن، سهم شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده انرژی به تفکیک هر شرکت و سهم سازمان هدفمندسازی یارانه ها به‌منظور اختصاص به پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی به خانوارها، کمک به بخش سلامت و حمایت از تولید و اشتغال از طریق تأمین اعتبارات...

وب‌گاه گسترش

ایران تاکنون توانسته است اقدامات مناسبی را برای صادرات گاز انجام دهد و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

وب‌گاه گسترش

وجود ناترازی انرژی در کشور، سبب شده است تا دولت دست به کار شده و دنبال راه حلی برای برطرف کردن این ناترازی باشد.

وب‌گاه گسترش

طبق تاکید دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی، با راه‌اندازی سامانه تبادل ارز اشخاص در مرکز مبادله، صادر کنندگان خرد بخش خصوصی می‌توانند ارز خود را با قیمت توافقی در این بازار رسمی و ضابطه‌مند عرضه کنند.

وب‌گاه گسترش

آنطور که عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفته است، دولت با پتروشیمی هایی که بدهی خود را پرداخت نکنند، برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، مطالعات اولیه تولید بنزین از متانول، صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: هفته گذشته لوکوموتیو تولیدی بخش خصوصی در قالب حمایت از این بخش به بهره‌برداری رسید‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار داشت که هفته گذشته لوکوموتیو تولیدی بخش خصوصی در قالب حمایت از این بخش به بهره برداری رسید‌.