دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وزارت نیرو

وزارت نیرو

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

از ابتدای دولت تا پایان سال 1402 قریب به 5000 روستایی که تا پیش از این از نعمت آب شرب پایدار بی‌بهره بودند، آبرسانی شده و بدون شک جهاد آبرسانی روستایی، یادگاری ماندگار از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

وب‌گاه گسترش

در طول سال‌های گذشته به موضوع تنوع‌بخشی سبد انرژی و ذخیره‌سازی سوخت آن‌طور که باید توجه نشده است، شرایط حال حاضر نیز به‌همین‌دلیل است و باید توجه داشت که چاره‌ای جز مدیریت مصرف وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر انجمن صنفی سیمان گفت: تأمین برق در تابستان سال گذشته منجر به افزایش 11 درصدی تولید سیمان در کشور شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است‌.

خبرگزاری تسنیم

سد قیز قلعه سی، تجربه‌ای است کم نظیر در حوزه دیپلماسی آب و نمایش اقتدار و توان مهندسی ایران که ضمن تحکیم اتحاد و همدلی دو کشور، می تواند راه گشای طرح ها و تعاملات آبی آتی با کشورهای همجوار باشد.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو گفت: سد «قیزقلعه‌سی» که به دست مهندسان و پیمانکاران ایرانی طراحی و احداث شده، نمادی از دوستی و مودت بین مردم ایران و جمهوری آذربایجان است که فردا (یکشنبه) با حضور روسای جمهور دو کشور افتتاح می شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل و سیلاب در 10 استان کشور هشداد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشترکان صنعت برق تابستان امسال اگر مدیریت مصرف نداشته باشند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند، البته 80 درصد مشترکان کمتر از الگو برق مصرف می‌کنند و فقط 2.5 درصد بیشتر از الگو مصرف دارند؛ حال باید چه کارهایی انجام دهیم تا جزو پرمصرف‌های برق نباشیم؟

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو گفت: با امضای سند همکاری وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی، شرایط برای تامین مالی و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران صنعت نیروگاهی فراهم شده و تا 80 درصد این سرمایه‌گذاری‌ها از طریق صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امسال وزارت نیرو در تداوم اختصاص پاداش صرفه‌جویی برق و با هدف تشویق مشترکان به مدیریت مصرف، 80 میلیون جایزه تعیین کرده است، اما مشترکانی تهرانی با چه میزان مصرفی مشمول این جوایز و پاداش صرفه‌جویی می‌شوند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست پیگیری موضوع‌های ویژه استان مازندران از جمله «رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج»، «مولدسازی پلاژ‌های دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «کالا‌های رسوبی در گمرکات» و «مسائل تالاب میانکاله» با حضور رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد. در این نشست ابتدا موضوع تقویت و حمایت از برنج‌کاران مازندرانی و رفع موانع افزایش تولید...