یک‌شنبه 13 خرداد 1403

وزارت ورزش

وزارت ورزش

خبرگزاری تسنیم

زمان جدید برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد ملی عفاف و حجاب با هدف بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های وزارت ورزش و جوانان با این وزارتخانه، تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون تکواندو ضمن تشریح فعالیت‌های این فدراسیون و نتایج به دست آمده در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای المپیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که کیانی و علیزاده رو در روی هم قرار نگیرند.

وب‌گاه گسترش

در جلسه خبری امروز خود، سرمربی تیم استقلال اعلام کرد که برای فصل آینده، مذاکراتی را با تعدادی از بازیکنان انجام داده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان بر برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک به منظور انتخاب سایر ارکان این فدراسیون از جمله هیئت رئیسه و نایب رئیس تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری امروز از اقدامات انجام شده در این حوزه و برنامه‌های آینده سخن گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارشگر بازی پرسپولیس و مس رفسنجان مشخص شده است. محمدرضا احمدی قرار است بازی پرسپولیس را گزارش کند. به گزارش عرشه آنلاین، تیم های پرسپولیس و مس رفنسجان از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند، دیداری که برای پرسپولیسی ها بسیار حساس است چون سرخ پوشان می توانند مقابل چشم هواداران شان، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدشروین اسبقیان در نشست خبری، عنوان کرد: جامعه ورزش هیچگاه خدمات رییس جمهور شهید را فراموش نمی‌کند. اینکه آیت‌الله رییسی چند ساعت وقت می‌گذاشت و به وزارت ورزش می‌آمد، جای قدردانی دارد. معاون وزیر ورزش افزود: با دستور مقام عالی وزارت، حوزه فرهنگی به معاونت قهرمانی و توسعه ورزش حرفه‌ای منتقل شده و زیرمجموعه این معاونت شده است. ما در این مدت دنبال...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری BMX از برپایی اردوهای تیم ملی و شرکت در یک تورنمنت بین المللی در روسیه برای ثبت اولین حضور این رشته در رقابت های قهرمانی آسیا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: لازم نمی‌دانیم که برای تغییرات در استقلال و پرسپولیس با هماهنگی با ما انجام شود.

وب‌گاه ورزش سه

پرونده خصوصی سازی و واگذاری سرخابی‌ها بدون هیچ مشکلی خاتمه یافته و مشکلی در مدیریت آنها وجود ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر سابق ورزش و جوانان به آخرین شرایط جسمانی خود و همچنین احتمال بازگشتش به ورزش واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش هیچ‌گاه خدمات رئیس جمهور شهید را فراموش نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: شاید فدراسیون ما ضعیف‌ترین فدراسیون در بحث دریافت بودجه و امکانات باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور اسبقیان و خانواده شهید رمضانی مقدم نفرات برتر سرعت قهرمانی ایران معرفی شدند.