دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وزیر نیرو

وزیر نیرو

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

هلی‌کوپتر رییس‌جمهوری و همراهانش در حالی دچار سانحه شد که وی از افتتاح بزرگترین پروژه‌ی آبی مرزی میان ایران و اذربایجان بازمی‌گشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو گفت: اگرچه شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی و دیگر همراهان شهید ایشان ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکردها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم توسط دیگر سربازان و همسنگران ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تیم حفاظت...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تصاویر از عملیات جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور را مشاهده کنید. خبرنگار فارس در ورزقان در روستای «اوزی» با تیم امدادی هلال‌احمر همراه شده و به‌سمت منطقه پیرداود درحال حرکت و جست‌وجو است. علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو و رئیس دفتر رئیس‌جمهور در محدوده جست‌وجو حضور دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محدوده جست و جو برای یافتن هلی کوپتر رئیس جمهور در جنگل‌های ارسباران از محدوده پیر داوود تا محدوده معدن مس سونگون را شامل می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: خبرنگار فارس در ورزقان در روستای "اوزی" با تیم امدادی هلال احمر همراه شده و به سمت منطقه پیرداود در حال حرکت و جست و جو است. علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رئیس دفتر رئیس جمهور در محدوده جست وجو حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محدوده جست و جو برای یافتن هلی کوپتر رئیس جمهور در جنگل‌های ارس باران از محدوده پیر داوود تا محدوده معدن مس سنگون را شامل می شود. محدوده جست و جو برای یافتن هلی کوپتر رئیس جمهور در جنگل‌های ارس باران از محدوده پیر داوود تا محدوده معدن مس سنگون را شامل می شود. به گزارش عرشه آنلاین، محدوده مد نظر در شمال آذربایجان شرقی و در شهرستان محروم ورزقان واقع شده و شامل جنگل های کوهستانی، مه آلود،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر انجمن صنفی سیمان گفت: تأمین برق در تابستان سال گذشته منجر به افزایش 11 درصدی تولید سیمان در کشور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد دنیامالی نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس استمزاجی که از نمایندگان داشتم، ان‌شاءالله ریاست مجلس آینده به آقای قالیباف سپرده خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و همسان سازی حقوق این افراد تذکر داد.

وب‌گاه گسترش

امروز، پروژه بزرگ آبی میان 2 کشور ایران و آذربایجان به بهره برداری کامل رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است‌.