سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین سفر خارجی سید ابراهیم رئیسی درست یکماه پس از انتخابات ریاست جمهوری در شهریور این سال به تاجیکستان انجام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور فدراسیون روسیه در تماس تلفنی با محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ایران ابراز کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهوری فقید ایران در 34 ماه دوران ریاست خود در دولت سیزدهم 28 سفر خارجی داشت و در این مدت توسعه روابط و تقویت مراودات سیاسی با کشورهای همسایه را در اولویت کاری سیاست خارجی ایران قرار داد.

وب‌گاه گسترش

در تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهور، رئیس جمهور روسیه تسلیت خود را به خاطر شهادت رئیس جمهور فقید ایران ابراز کرد و بر اهمیت ادامه راه او در توسعه روابط صمیمانه دو کشور تأکید نمود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور روسیه در گفتگو با محمد مخبر با اشاره به اینکه ایران از این روزهای سخت نیز عبور خواهد کرد، بر ادامه راه رئیس جمهور شهید ایران در توسعه روابط فیمابین تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ولادیمیر پوتین، در این ارتباط تلفنی که ظهر امروز صورت گرفت عمیق‌ترین تسلیت خود را نثار رهبر معظم انقلاب و همه مردم ایران کرد و خطاب به مخبر اظهارکرد: جنابعالی در جریان هستید که از روز گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا برای نجات زندگی ایشان کمک کنیم، اما متاسفانه فاجعه زودتر اتفاق افتاده بود. رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهور، شهادت رئیس جمهور فقید ایران را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با محمد مخبر مدیر قوه مجریه گفت: من شخصا و از نزدیک آقای رئیسی را می‌شناختم و هم‌اکنون شخصا ایشان را از دست داده‌ام؛ بدون شک ایشان یک وطن‌دوست واقعی بود که کشورش را بسیار دوست می‌داشت.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهور، شهادت رئیس جمهور فقید ایران را تسلیت گفت و بر ادامه راه او در توسعه روابط صمیمانه دو کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهور، شهادت رئیس جمهور فقید ایران را تسلیت گفت و بر ادامه راه او در توسعه روابط صمیمانه دو کشور تاکید کرد. ولادیمیر پوتین، در این ارتباط تلفنی که ظهر امروز صورت گرفت عمیق‌ترین تسلیت خود را نثار رهبر معظم انقلاب و همه مردم ایران کرد و خطاب به مخبر اظهار داشت: جنابعالی در جریان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با محمد مخبر مدیر قوه مجریه گفت: من شخصا و از نزدیک آقای رئیسی را می‌شناختم و هم‌اکنون شخصا ایشان را از دست داده‌ام؛ بدون شک ایشان یک وطن‌دوست واقعی بود که کشورش را بسیار دوست می‌داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با محمد مخبر گفت: من شخصا و از نزدیک آقای رئیسی را می‌شناختم و هم‌اکنون شخصا ایشان را از دست داده‌ام؛ بدون شک ایشان یک وطن‌دوست واقعی بود که کشورش را بسیار دوست می‌داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با محمد مخبر مدیر قوه مجریه گفت: من شخصا و از نزدیک آقای رئیسی را می‌شناختم و هم‌اکنون شخصا ایشان را از دست داده‌ام؛ بدون شک ایشان یک وطن‌دوست واقعی بود که کشورش را بسیار دوست می‌داشت.

وب‌گاه عصر ایران

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به شهادت «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد حامل آن‌ها به ایران تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خطاب به رهبر انقلاب درگذشت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران پیام تسلیتی ارسال کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خطاب به رهبر انقلاب درگذشت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران پیام تسلیتی ارسال کرد «مراتب تسلیت عمیق اینجانب را بابت این مصیبت عظیم وارده به ملت ایران و بروز سانحه هوایی که به جان باختن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و تعدادی دیگر از مقامات...

خبرگزاری اکو نیوز