دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

پارالمپیک

پارالمپیک

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش و جوانان به رؤسای فدراسیون‌ها تأکید کرد، در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند. وزیر ورزش و جوانان به رؤسای فدراسیون‌ها تأکید کرد، در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند. به گزارش عرشه آنلاین، نشست وبیناری کیومرث هاشمی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با عنوان «حماسه خدمت بدون وقفه باقی است» امروز در محل وزارتخانه برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ملی‌پوش پرتاب وزنه کشورمان پس از کسب اولین مدال طلای مسابقات جهانی نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان، آن را به رئیس جمهور شهید تقدیم کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، به روسای فدراسیون‌ها تأکید کرد که در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند.

وب‌گاه ورزش سه

ملی‌پوش پرتاب وزنه نابینایان ایران پس از کسب اولین مدال طلای مسابقات جهانی در مسابقات قهرمانی جهان، آن را به رئیس جمهور شهید تقدیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی کردیم در سال 1403 اعتبارات فدراسیون‌ها را افزایش دهیم و هدف این است که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به‌روز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد. رییسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. آیت الله آل هاشم امام جمعه...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر ورزش گفت: غیر از مسابقات فوتبال، بقیه رقابت‌های ورزشی در هفته جاری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که به جز فوتبال سایر برنامه‌های ورزشی در هفته جاری برقرار خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین علیپور و مهدی اولاد یک طلا و یک برنز برای کاروان ایران در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان به ارمغان آوردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه، پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیمه برافراشته شد.

وب‌گاه ورزش سه

بانوی ملی‌پوش پارادوومیدانی در رده پنجم رقابت پرتاب وزنه در مسابقات قهرمانی جهان ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بانوی ملی‌پوش پارادوومیدانی در رده پنجم رقابت پرتاب وزنه در مسابقات قهرمانی جهان ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا مختاری ملی پوش دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان در رقابت‌های قهرمانی جهان به مدال برنز رسید.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک لس آنجلس 2028 اعلام کرده این شهر 4 سال زودتر از زمان برگزاری، همه چیز آماده یک رویداد بزرگ است.

خبرگزاری تسنیم

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2028 لس‌آنجلس در آخرین بروزرسانی خود در خصوص آمادگی این شهر برای میزبانی این دو رویداد، رشته‌های ورزشی، اماکن تمرینی و اطلاعات مربوط به دهکده بازی‌ها را منتشر کرد.