دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

پروانه نمایش

پروانه نمایش

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی پس از گذشت سه سال از ساخت، پروانه نمایش گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» اولین تولید گروه سینمایی اپیک به کارگردانی رضا حماسی، تهیه‌کنندگی هوشنگ نورالهی و رضا حماسی و نویسندگی محسن رضایی پس از گذشت سه سال از پایان تولید موفق شد با رده سنی 15+ پروانه نمایش بگیرد. «لاک‌پشت و حلزون» پیش‌تر منتخب بخش کودک و نوجوان مراسم سینمایی آسیاپسفیک، نامزد بهترین فیلم از بیستمین جشنواره فیلم داکای بنگلادش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمد حسین میری صادر شد و به زودی در سینما‌های سراسر کشور اکران خواهد شد. مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس3» به کارگردانی مسعود اطیابی مجوز اکران گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: «مست عشق» در کارنامه هنری عواملش قابل قبول نیست و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که چنین کاری در ذهن مخاطب ماندگار شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

یک رسانه خبری با بی‌دقتی مدعی شده است که در دولت گذشته با ساخت فیلم «مست عشق» مخالفت شده بود و از دادن پروانه ساخت به آن خودداری کرده بودند. این ادعا از اساس نادرست است و مثل خیلی دیگر از خبرسازی‌ها و تفسیرهای سوگیرانه به جز تحریف وقایع خاصیت دیگری ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت. گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا یک ارگان سینمایی رسمی با تبریک سالروز تهیه‌کننده‌ای که نخستین فیلم بدون حجاب را با پروانه ساخت رسمی ساخته، عملیات سفیدسازی او را برعهده می‌گیرد.

وب‌گاه گسترش

مهرداد فرید بیان کرد که فروش موفقیت سینماگران است و برای دستیابی به یک دستاورد دولت، لازم است بیشتر فیلم‌های سینمایی به فروش خوبی برسند و یک منحنی نرمال در نمودار فروش آثار سینمایی شکل بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجلس در لایحه بودجه سال جاری دولت را مکلف به پرداخت بیست و چهار همت به سازمان صداوسیما کرده است. عددی بزرگ برای رسانه‌ای این‌چنین کم‌مخاطب و بی‌اعتبار.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد فرید با اشاره به اینکه فروش بالای فیلم‌های سینمایی دستاورد سینماگران است، تأکید کرد: تنها در صورتیکه اکثر فیلم‌های سینمایی به فروش نسبتاً خوبی برسند و یک منحنی نرمال در نمودار فروش آثار سینمایی ایجاد شود، می‌توان آن را دستاورد دولت دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: اکبر خواجوی با «پدرسالار» و اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شدند و همانطور که پدر سالار را زندگی کردیم، با عروسک هم زندگی می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

نشست هم‌اندیشی فیلمنامه نویسی و هماهنگی برگزاری رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی با حضور رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، مدیران این رویداد و جمعی از مدیران، فیلمنامه‌نویسان و کارگردان‌های مطرح کشور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در نشست هم‌اندیشی فیلمنامه نویسی و هماهنگی برگزاری رویداد استارت آپی فیلمنامه نویسی که عصر روز سه شنبه 28 فروردین ماه در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس این پارک، مهدی سجاده چی رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینما، پوران درخشنده نویسنده و کارگردان، دکتر محمود اربابی نویسنده و عضو هیات علمی دانشگاه،...