سه‌شنبه 8 خرداد 1403

پلیس آگاهی

پلیس آگاهی

وب‌گاه مشرق نیوز

چهار برادر وقتی از رابطه پنهانی خواهرشان با مردی غریبه با خبر شدند، با طراحی یک سناریو او را به تهران کشانده و به قتل رساندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که با یک زن متاهل در رابطه بود بعد از تهدید از سوی زن جوان او را به قتل رساند. مردی که با یک زن متاهل در رابطه بود بعد از تهدید از سوی زن جوان او را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، متهم به خاطر اینکه از رابطه خارج از ازدواج خود خلاص شود زن جوانی که با او در ارتباط بود را به قتل رساند.

وب‌گاه تابناک

مأموران هنگامی که مشخصات مرد میانسال را در سیستم پلیس وارد کردند متوجه شدند که وی همان متهمی است که در سال 82 همسرش را به قتل رسانده است که همین موضوع کافی بود تا متهم توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بازداشت شود.

وب‌گاه گسترش

سرهنگ شریفی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی (رمز اول، رمز دوم، تاریخ انقضا، CVV 2 و...) محرمانه است، به شهروندان توصیه کرد مجرمان با شیوه و شگرد‌های مختلف به سرقت اقدام می‌کنند که لازم است هموطنان به ویژه افراد مسن و کم سواد همچنین افرادی که در استفاده از خودپرداز‌ها ناتوان هستند جانب احتیاط را رعایت و سعی کنند در مواقع لزوم فقط به کمک آشنایان و اقوام خود اعتماد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار برادر وقتی از رابطه پنهانی خواهرشان با مردی غریبه با خبر شدند، با طراحی یک سناریو او را به تهران کشانده و به قتل رساندند. چهار برادر وقتی از رابطه پنهانی خواهرشان با مردی غریبه با خبر شدند، با طراحی یک سناریو او را به تهران کشانده و به قتل رساندند. تیر سال گذشته خبر ناپدید شدن مرد جوانی به نام کیوان از سوی خانواده‌اش به کارآگاهان پلیس خراسان رضوی اعلام شد. در حالی که ردیابی‌ها...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد که 20 سال قبل همسر خود را به قتل رسانده و مخفیانه به سوئد فرار کرده بود.

وب‌گاه تابناک

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس آگاهی با انتشار بدون پوشش تصویر شخصی که از طریق پیام رسان تلگرام اقدام به اغفال دختران و دریافت عکس‌های شخصی از آنها کرده و سپس با تهدید از آنها اخاذی می‌کرد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این متهم مورد اخاذی قرار گرفته‌اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری آن به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد که 20 سال قبل همسر خود را به قتل رسانده و مخفیانه به سوئد فرار کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین انتظامی مازندران از کشف 41 قلم اشیاء عتیقه 500 ساله که قدمت آن تاریخی اسلامی است در شهرستان گلوگاه خبرداد وگفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و قاچاق اشیاء تاریخی و عتیقه از سوی فردی در گلوگاه، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین انتظامی مازندران گفت: 41 قلم اشیاء عتیقه 500 ساله که قدمت آن تاریخی اسلامی است در شهرستان گلوگاه کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از نجات جان زن جوانی خبر داد که خانه را ترک و در خیابان و داخل خودرو اقدام به خودکشی کرده بود. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار نفر از اعضای باند سارقان مسلح و عاملان قتل شهروند 24 ساله ایرانشهری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از سالمندان در هنگام انجام کارهای بانکی و به خصوص کار با دستگاه‌های خودپرداز هشدار داد. رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از سالمندان در هنگام انجام کارهای بانکی و به خصوص کار با دستگاه‌های خودپرداز هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد شریفی با اشاره به سوء استفاده‌های صورت گرفته...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از سالمندان در هنگام انجام کارهای بانکی و به خصوص کار با دستگاه‌های خودپرداز هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

4 مرد جوان که با همدستی یکدیگر در اقدامی هولناک مرد گمشده را به قتل رسانده بودند، با تلاش‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی‌های کارآگاهان نشان می‌داد که زن گمشده که کنترل خود را از دست داده و پیام‌هایی را به برخی از دوستان خود ارسال کرده و در آن‌ها ضمن طلب حلالیت از قصد خود برای خودکشی با قرص خبر داده است.