دوشنبه 7 خرداد 1403

پلیس راهور

پلیس راهور

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی را درباره اعتراض به جرائم رانندگی اشتباه ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، 4 برند خودرو را به پلیس راهور کشور برای شماره گذاری و استفاده برای تاکسی های برقی معرفی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تمامی مالکان وسایل نقلیه ای که خودرو و یا موتورسیکلت های آنها در پارکینگ های طرف قرارداد فراجا توقیف هستند، حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به مراجعه برای ترخیص آنها اقدام نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: تنها چند ساعتی است که نمایندگان سابقه دار و و همچنین تازه‌واردها، فعالیت در مجلس دوازدهم را آغاز کرده اند. آنها میراث دار اقدامات و مصوباتی شدند که از مجلس یازدهم به جا ماند؛ مجلسی که در دوران حیات سیاسی خود با فراز و نشیب های زیادی روبه رو شد و اقتصادنیوز در این مجال به بررسی متن و حاشیه مجلس دوازدهم پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی در فصل ابتدایی سال و با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی تهران، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 14 تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، امیر شهرابی شهردار منطقه همراه با تیم نظارتی مشترک شهرداری، آتش نشانی، دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی، از وضعیت پیشرفت ایمنی بازار گل محلاتی تا اتخاذ تمهیدات ترافیکی و رفع سد معبر محدوده، بازدید کردند. شهردار منطقه14 ضمن این رصد میدانی با بیان اینکه بازار گل شهید محلاتی در منطقه 14 از نخستین پایگاه‌های...

وب‌گاه الف

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی را درباره اعتراض به جرائم رانندگی اشتباه ارائه کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از معرفی 4 برند خودروی برقی مناسب تاکسیرانی برای شماره گذاری به پلیس راهور خبر داد و نوع خودروهای تصویب شده را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

دستیار رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفته است که در مورد مساله صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان به رییسی نامه نوشته و رییسی، نامه او را به خزعلی معاون زنان دولت داده است. اما از اینکه سرنوشت این نامه چه شده، اطلاعی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از ایجاد محدودیت تردد موقتی در جاده هراز خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از ایجاد محدودیت تردد موقتی در جاده هراز خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

همه مالکان وسایل نقلیه‌ای که خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها در پارکینگ‌های طرف قرارداد فراجا توقیف است باید حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به مراجعه برای ترخیص اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «بسی جای تأسف و ناراحتی دارد که بگوییم متأسفانه 20 نفر از افرادی که در سال 1402 جان خود را از دست داده‌اند، همه زیر 16 سال سن داشته‌اند که بر همین اساس در گروه کودک و نوجوان قرار می‌گیرند.» رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت دلخراش 20 نوجوان زیر 16 سال در تهران طی سال گذشته در سوانح رانندگی خبر داد. سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس...

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «بسی جای تأسف و ناراحتی دارد که بگوییم متأسفانه 20 نفر از افرادی که در سال 1402 جان خود را از دست داده‌اند، همه زیر 16 سال سن داشته‌اند که بر همین اساس در گروه کودک و نوجوان قرار می‌گیرند.»

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ: بسی جای تأسف و ناراحتی دارد که بگوییم متأسفانه 20 نفر از افرادی که در سال 1402 جان خود را از دست داده‌اند همه زیر 16 سال سن داشته‌اند که بر همین اساس در گروه کودک و نوجوان قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ گفت: «تردد موتور سیکلت سواران به یک معضل تبدیل شده است، به این دلیل که موتور سیکلت‌ها در داخل کشور پلاک دارند ولی هویت ندارند، به این معنا که تخلف می‌کنند اما قابل پیگیری نیستند.»