دوشنبه 7 خرداد 1403

کاخ سفید

کاخ سفید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شواهد نشان می‌دهد که تیم اردوغان، قصد دارد یک بار دیگر همه تخم مرغ‌ها را در سبد دونالد ترامپ بگذارد و بر روی پیروزی او حساب ویژه باز کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ رژیم اشغالگر صهیونیستی شب گذشته، جنایت دیگری را به لیست جنایات خود در بیمارستان المعمدانی و الشفاء و جنین اضافه کرد. نظامیان اشغالگر در اقدام شنیعی، به اردوگاه پناهجویان در رفح حمله موشکی صورت داد که تا این لحظه بیش از 100 شهید و مجروح برجای گذاشته است. گفتنی است که این منطقه از مدت‌ها قبل توسط دولت تروریستی اسرائیل به عنوان منطقه امن معرفی شده بود و...

وب‌گاه مشرق نیوز

در «جنبش ززآ» سیصد میلیون هشتگ زدند و تمام رسانه‌های دنیا به کمکشان آمد، اما نتوانستند یک درصد جمعیت تشییع‌کنندگان شهدای خدمت را به خیابان بیاورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع ژاپن خبر داد که برای اولین بار در یک رزمایش نظامی ارتش آمریکا شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه لهستان در گفت‌وگو با یک رسانه انگلیسی، گفت: اگر مواضع روسیه در اوکراین توسط سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هدف گرفته شود، جنگ جهانی آغاز خواهد شد. «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه لهستان در گفت‌وگو با یک رسانه انگلیسی، گفت: اگر مواضع روسیه در اوکراین توسط سازمان آتلانتیک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتظار می‌رود ایالات متحده ممنوعیت فروش تسلیحات تهاجمی به عربستان سعودی را لغو کند. این اقدام در راستای تلاش واشنگتن برای بهبود روابط با ریاض انجام می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) از صدور احکام قطعی دو عضو هیات مدیره انجمن صنفی حمل و نقل پایانه بار جاده‌ای این شهرستان به اتهامات مالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته یکی از رسانه‌های اسرائیلی در صورتی که قاضی‌های دادگاه بین‌المللی لاهه حکم بازداشت بین‌المللی نتانیاهو و گالانت را صادر کنند، آنها از سفر به 124 کشور جهان محروم خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در صورت صدور حکم نهایی دیوان کیفری بین‌المللی درباره بر دستگیری نتانیاهو و گالانت، 124 کشوری که این دیوان را به رسمیت می‌شناسند، موظف به دستگیری آنها می‌شوند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرده است که ارتش این رژیم آماده عقب نشینی از گذرگاه رفح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا امروز در سخنانی به موضع‌گیری درباره عملیات وعده صادق پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

7 اکتبر با عملیات مقاومت اسلامی، رژیم نظامی صهیونیستی را فلج کرد و عملیات 14 آوریل ایران، هیمنه پوشالی این رژیم را فروریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه لهستان فاش کرد آمریکا ادعا کرده در صورتی که روسیه از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین استفاده کند «با سلاح‌های متعارف به تمامی مواضع و اهداف روسیه در اوکراین حمله خواهد کرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امواج دریای مدیترانه اسکله شناوری که آمریکا در سواحل غزه مستقر کرده بود، را با خود برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از موافقت با مصر برای کمک‌رسانی موقت از گذرگاه کرم ابوسالم خبر داد. یک منبع مصری در این رابطه تاکید کرد که «قاهره هرگز سیاست عمل انجام شده را که اسرائیل سعی دارد تحمیل کند، نمی‌پذیرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری مصر اعلام کرد که این کشور با انتقال کمکهای سازمان ملل به غزه از طریق گذرگاه کرم ابوسالم موافق است.