دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کاراته

کاراته

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر مسابقات قهرمانی کاراته برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان دوم خرداد 1403 در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان دوم خرداد 1403 در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب 7 مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب 7 مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. به گزارش عرشه آنلاین، این دوره از مسابقات امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه با حضور 216 پومسه رو به میزبانی ویتنام در سالن «تین سون» شهر دانانگ آغاز شد و نمایندگان ایران موفق به کسب 2 طلا،...

وب‌گاه ورزش سه

مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان، توسط دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه معارفه شد تا کار خود را به صورت رسمی در باشگاه آغاز کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره نقش فدراسیون ناشنوایان در بازی‌های آسیایی گفت: مسئولیت تمام مسابقات بزرگی که به صورت رویدادهای چند رشته‌ای برگزار می‌شود، به عهده استاندار و نقش اصلی فدراسیون نیز آماده‌سازی تیم‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2024 به میزبانی ازبکستان برگزار شد. مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2024 به میزبانی ازبکستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در بیست‌ودومین روز اردیبهشت به صدرنشینی پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار، افشای دلیل شکست کشتی‌گیر مطرح آمریکایی و از دستت دادن سهمیه المپیک و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه فرارو

آذربایجانی متولد اصفهان، دارای تحصیلات دکترای سیاست‌گذاری عمومی از دانشگاه علم و صنعت و دانش آموخته مهندسی عمران در دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و امیرکبیر تهران است که پیش از این در مسوولیت‌هایی نظیر معاونت مالی - اقتصادی شهرداری اهواز، اداره کل سرمایه‌های انسانی شهرداری اصفهان، هیات رییسه سازمان ورزش شهرداری اصفهان حضور داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان این مرحله از اردو از 19 اردیبهشت تا روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و تمرینات ملی‌پوشان نیز در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد. همچین اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز از فردا 19 اردیبهشت به مدت 6 روز در استان تهران آغاز خواهد شد. اردو‌های تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیای...

وب‌گاه الف

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: دلیل تاخیر در برگزاری جلسات هیات اجرایی ابلاغ نشدن بودجه در پایان اسفند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست خبری صبح امروز، سه‌شنبه خود اظهار داشت: اولین جلسه هیئت اجرایی در سال جدید برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که بودجه کمیته ملی المپیک ابلاغ نشده بود. ما امسال سه رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم در بازی‌های المپیک پاریس، بیش از 35 سهمیه کسب کنیم.