دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرج

کرج

خبرگزاری تسنیم

برنامه جدید مسابقات هفته‌های سی‌ودوم تا سی‌و‌چهارم و یک بازی معوقه از هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

خبرگزاری تسنیم

در گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی مقرر شد نمایشگاه ایران‌نوشت در سال جاری در نیمه دوم شهریورماه در تهران و شهرستان‌ها برگزار شود.

وب‌گاه فرارو

یافته‌های کتاب «پایان دادن به کار کودک در خیابان»، با آنچه مسئولان درباره کودکانی که در خیابان کار می‌کنند، بر زبان می‌آوردند، تفاوت‌های فراوانی دارد، این پژوهش‌ها از سوی چه کسانی اجرا می‌شود و چرا اهمیت آن به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند؟

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ در 30 اردیبهشت 1403، آیت الله رئیسی که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود. همراهان وی با دو هلی هکوپتر به تبریز رسیدند، اما بالگرد حامل رئیس جمهوردر مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد دچار سانحه شد. سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شعله‌های آتش جنگل‌های غرب ایلماجوکی و مرکز کوروئو در فنلاند را درگیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس پیشگیری انتظامی تهران بزرگ گفت: فرزاد روزبهانی یک مامور پلیس در منطقه نارمک تهران به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید. رییس پلیس پیشگیری انتظامی تهران بزرگ گفت: فرزاد روزبهانی یک مامور پلیس در منطقه نارمک تهران به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید. سرهنگ علی قاسم پور شامگاه یکشنبه اظهار کرد: گروهبان یکم فرزاد روزبهانی در جریان درگیری با اراذل و اوباش در منطقه نارمک به ضرب چند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت‌های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه‌سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت‌های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی از جمله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار کرج گفت: مدیرانی که تخلفی مرتکب شوند نه تنها از سوی این مجموعه عزل خواهند شد بلکه آنان را به دستگاه قضا نیز معرفی می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یکی از اوباش سابقه‌دار و شناخته‌شده محله حصارک کرج توسط مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منتخب مجلس دوازدهم گفت: ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص گزینه مورد حمایت برای ریاست مجلس، هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زارع درنیانی مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست پردیس البرز گفت: دانشگاه خوارزمی (تربیت معلم سابق)، نخستین نهاد آموزش عالی ایران و دانشگاه معین استان البرز، تا کنون خدمات ارزشمندی در حیطه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی به جامعه ارائه کرده است. وی با اشاره به اصرار مسئولین استان بر احداث دپوی متروی کرج در دانشگاه افزود: احداث دپوی مترو کرج در دانشگاه...

خبرگزاری تسنیم

علیرضا حیدری که اکنون در ایران حضور دارد، در محل اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرینات این تیم، دیداری با اعضای کادرفنی داشت.

وب‌گاه فرارو

پلیس فتای البرز از دستگیری یک نوجوان 15 ساله که با استفاده از فیشینگ، اطلاعات بانکی بیش از 1300 نفر را سرقت کرده بود، خبر داد.