دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرمان

کرمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهادت ابراهیم رئیسی بر اثر سقوط بالگرد، یادآور خاطرات سوانح هوایی است که پیش از این در ایران و جهان رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مراسم بدرقه شهدای سانحه بالگرد، فردا ساعت 9:30 صبح پیکر شهدا در تبریز بدرقه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیر کویت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم بدرقه شهید سیدابراهیم رئیسی و 7 تن از شهدای خدمت فردا ساعت 9:30 صبح در تبریز برگزار می شود.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ فوتبال به طور رسمی برنامه لغو دیدارهای لیگ دسته اول را نیز اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

یافته‌های کتاب «پایان دادن به کار کودک در خیابان»، با آنچه مسئولان درباره کودکانی که در خیابان کار می‌کنند، بر زبان می‌آوردند، تفاوت‌های فراوانی دارد، این پژوهش‌ها از سوی چه کسانی اجرا می‌شود و چرا اهمیت آن به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه فوق العاده امروز هیات دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: چارچوب و پایه‌های نظام، مستحکم و سایه رهبری مستدام است و در اداره کشور کوچکترین مشکلی پیش نخواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال 6000 تا 8000 عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هوا در محل وقوع حادثه بالگرد رئیس جمهور روشن شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور نمایندگان بخش خصوصی، دوازدهمین نشست دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران با محوریت بررسی مسائل روز اقتصادی و پیگیری مطالبات بخش خصوصی برگزار شد. در این نشست، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام گفت: در دو ماهی که از سال1403 می‌گذرد، مباحثی برای زمینه‌سازی تحقق شعار سال تعیین شد. یکی از دستورکارهای مراکز سیاستی...

وب‌گاه عصر ایران

گیربکس CVT تولیدی این کارخانه در سدان متوسط اختصاصی شرکت کرمان موتور، کی ام سی ایگل، که با بومی سازی پلتفرم خودروی J4 توسعه داده شده است، نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه گسترش

هر روز جزئیات تازه‌تری از فساد فوتبال ایران نمایان می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

کوروش باقری از 20 بانوی ورزشکار برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ خرید تضمینی گندم امسال هر کیلو گرم 17 هزار و 500 تومان و گندم دوروم 18 هزار تومان است.

وب‌گاه گسترش

بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که در سال گذشته حدود 900 میلیون دلار از موبایل از طریق رویه واردات ترخیص شده است. همچنین نزدیک به یک میلیارد و 750 میلیون دلار قطعات خودرو و لوازم یدکی نیز از این مسیر وارد کشور شده است.

وب‌گاه الف

بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان میدهد، در سال گذشته حدود 900 میلیون دلار موبایل از طریق رویه واردات در مقابل صادرات خود ترخیص شده است. همچنین نزدیک به یک میلیارد و 750 میلیون دلار قطعات خودرو و لوازم یدکی نیز از این مسیر وارد کشور شده است.