سه‌شنبه 1 خرداد 1403

کرملین

کرملین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه برای کمک به جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران، دستورات ویژه صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه برای کمک به جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران، دستورات ویژه صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین هواپیمای روسیه برای مشارکت در عملیات امداد و نجات و یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور، از فرودگاه ژوکوفسکی به سمت تبریز پرواز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از پرواز اولین هواپیمای روس برای مشارکت در عملیات یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارسال کمک‌ها با تجهیزات کامل اعم از بالگرد و هواپیما از روسیه در راه است و گفته شده تجهیزات دیگر مثل اتومبیل‌هایی که مسیر صعب‌العبور را طی می‌کند هم ارسال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین بامداد دوشنبه اعلام کرد: امدادگران روس به محض اینکه شرایط آب‌وهوایی اجازه دهد، به دیگر امدادگران در محل حادثه خواهند پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت: پوتین دستورات لازم را برای وزارت شرایط اضطراری و وزارت دفاع صادر کرده و گروه‌های بالگردی و یک گروه 60 نفره از امدادگران برای عملیات جستجو و نجات آماده شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پی حادثه بالگرد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از سفیر کشورمان در مسکو به دفتر کار خود در کرملین، ابعاد این حادثه را بررسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پی حادثه بالگرد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از سفیر کشورمان در مسکو به دفتر کار خود در کرملین، ابعاد این حادثه را بررسی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیسی با دستیار ویژه رئیس جمهوری روسیه گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان

دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه گفت: ولادیمیر پوتین به محض دریافت اخبار سانحه برای بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی از من خواست تا سفیر ایران را به کاخ کرملین دعوت کنم و رسما اعلام کنیم تمام ظرفیت‌های روسیه برای کمک به ایران آماده است.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه: پوتین به محض دریافت اخبار این سانحه از من خواست تا آقای کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران را به کاخ کرملین دعوت کنم و رسما اعلام کنیم تمام ظرفیت‌های روسیه برای کمک به کشور دوست ما، ایران آماده است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار ویژه پوتین در تماس با معاون اول رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور روسیه با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروی دریایی اوکراین ادعا کرد در حمله شامگاه شنبه خود به مواضع روسیه در شبه‌جزیره کریمه، یک کشتی مین‌روب روسیه را هدف گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به بهانه سفر اخیر پوتین به چین، بار دیگر تحلیل ها در باب چرایی هم صدایی دو بازیگری که امروز از آنها تحت عنوان تهدیدی بالقوه علیه ایالات متحده و غرب یاد می شود، افزایش یافته است. گروهی تاکید دارند که رهبران دو کشور عزم خود را برای به چالش کشیدن نظم تحت رهبری آمریکا جزم کرده و در این مسیر گام هایی جدی برداشته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که تحولات میدان جنگ به نفع اوکراینی‌ها پیش نمی‌رود، روزنامه آمریکایی گزارش داد که مقامات اوکراینی تماس‌های خود را تشدید کرده‌اند و این در حالیست که نیروهای نظامی اوکراینی در تلاش برای حفظ مواضع زمینی در میان پیشرفت روسیه در جهت خارکیف هستند.