یک‌شنبه 13 خرداد 1403

کره جنوبی

کره جنوبی

خبرگزاری تسنیم

مقامات امارات متحده عربی و کره جنوبی روز چهارشنبه توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع (Cepa) را با هدف تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور امضا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره‌شمالی بالن‌های پر از زباله رو به سمت کره‌جنوبی روانه کرد.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه مسابقات بوکس گزینشی المپیک 2024 پاریس، مهدی صفری مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژوهشگران «مؤسسه علم و فناوری کره جنوبی» و «دانشگاه نورث‌وسترن»، فناوری جدیدی را برای تشخیص بیماری از عرق بدن ابداع کرده‌اند و قصد دارند در آینده آن را در دسترس همه مردم قرار دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره شمالی روز دوشنبه از پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی و تجسسی خود به مدار زمین خبر داد و گفت راکت حامل ماهواره در مراحل اولیه پرتاب منفجر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 2022 شاهد یکی از بهترین سریال‌های جنایی سال‌های اخیر بودیم؛ سریالی کره‌ای با عنوان «از میان تاریکی» که داستان اولین متخصص بررسی جرم (پروفایلر) کره‌جنوبی و پرونده‌هایی که او در طول سال‌ها درگیرشان بوده است را روایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک جنگنده اف -35 آمریکا در ادامه سقوط‌های سریالی این جنگنده، امروز به وقت محلی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری آمریکا امروز (چهارشنبه) از سقوط یک فروند جنگنده اف 35 در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آلبوکرک در ایالت نیومکزیکو خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری آمریکا امروز (چهارشنبه) از سقوط یک فروند جنگنده اف 35 در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آلبوکرک در ایالت نیومکزیکو خبر دادند. خلبان این جنگنده در آخرین لحظات موفق به خروج از آن شد، اما به شدت زخمی شده است، پس از اعلام خبر سقوط این جنگنده نیرو‌های پلیس و نیرو‌های امدادی در صحنه حاضر شده و خلبان را که شرایط وخیمی داشت را به بیمارستان منتقل...

وب‌گاه فرارو

مرغ کره‌ای یکی از انواع غذاهای مدرن و بین‌المللی است که طی آن مرغ با خمیر خاصی مزه‌دار می‌شود و در ترکیب با یک سس خوشمزه طعم بی‌نظیری خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

27 بازیکن در لیست تیم ملی آلبانی برای حضور در جام ملت های اروپا حضور دارد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، در معاملات امروز سه‌شنبه (8 خرداد ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران: نرخ هر اسکناس دلار آمریکا به 45 هزار و 28 تومان رسید. همچنین نرخ حواله دلار به 42 هزار و 43 تومان افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره شمالی اعلام کرد تلاش این کشور برای پرتاب یک فروند ماهواره جاسوسی نظامی با سوخت جدید با شکست مواجه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کره شمالی اعلام کرد تلاش این کشور برای پرتاب یک فروند ماهواره جاسوسی نظامی با سوخت جدید با شکست مواجه و این ماهواره دقایقی پس از پرتاب در هوا منفجر شد و در دریای زرد سقوط کرد. بر اساس این گزارش، با وجود آنکه رسانه دولتی کره شمالی نام این ماهواره و یا تصویری از آن را منتشر نکرده است، اما تحلیلگران اظهار کردند این ماهواره کاملا متفاوت از ماهواره‌ای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «مهدی حاجی موسایی» دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: خدا را شاکرم که به همراه دیگر اعضای تیم ملی موفق شدیم با حضور ساعی و مسئولان فدراسیون و تلاش‌های کادر فنی یک اتفاق مهم را رقم بزنیم. حضور همه جانبه افرادی که نام بردم موجب همدلی شد و در نهایت بعد از 8 سال توانستیم عنوان قهرمانی آسیا را تصاحب و قدرت تکواندو ایران...

خبرگزاری اکو نیوز