یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کره شمالی

کره شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ماه سپتامبر هنگام سفر به روسیه، از پوتین برای سفر به کره شمالی دعوت کرد. پیش از این گزارش شده بود که کشورها برای تعیین زمان سفر پوتین تلاش خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که آماده‌سازی‌ها برای سفر رئیس‌جمهور این کشور به کره شمالی در حال انجام است.

وب‌گاه عصر ایران

دیمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که مقدمات سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به کره شمالی در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دیپلمات ارشد کره شمالی اظهار کرد آمریکا باید به جای زدن برچسب تروریست بر روی کشورها، باید بر روی مهار کردن شریک و متحد اصلی خود در خاورمیانه که درگیر ترور دولتی است، تمرکز کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا ایران به تسلیحات هسته‌ای دست خواهد یافت؟ اگر تهران چنین گامی را بردارد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ پاسخ سوال نخست به شکل فزاینده‌ای مثبت است. اما پاسخ سوال دوم کاملا نامشخص است. جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 یعنی به مدت 45 سال است که با ایالات متحده و بسیاری از همسایگان خود دچار اختلاف و تنش است. آیا ایران به تسلیحات هسته‌ای دست خواهد یافت؟ اگر تهران چنین گامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره‌شمالی امروز (شنبه) اعلام کرد که یک موشک بالستیک تاکتیکی مجهز به سیستم ناوبری خودمختار جدید را با نظارت «کیم جونگ اون» رهبر این کشور آزمایش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره‌شمالی اعلام کرد که یک موشک بالستیک تاکتیکی مجهز به سیستم ناوبری خودمختار جدید را آزمایش کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به حملات اوکراین به مرزهای روسیه با استفاده از تسلیحات ناتو گفت غرب با این اقدام صرفا تنش‌ها را بیشتر و با آتش بازی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: ما بار دیگر صراحتا به واشنگتن، لندن، بروکسل، سایر پایتخت‌های غربی و هم‌چنین کی‌یف که تحت کنترل آنها است، هشدار می‌دهیم و می‌گوییم که آنها با آتش بازی می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

بررسی ناظران تحریم سازمان ملل نشان می دهد که کره شمالی، مبلغ 147.5 میلیون دلار رمزارز را که سال گذشته از یک صرافی ارز دیجیتال دزدیده بود، در مارس امسال از طریق پلتفرم ارز مجازی "تورنادو کش"، شستشوی پول کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ولینا مینکوف گفت: برای آمدن به ایران سر از پا نمی‌شناسم. بازدید از تهران و نمایشگاه کتاب برنامه‌ای بود که من و الک پوپوف، دیگر نویسنده بلغارستانی مدتها بود که می‌خواستیم محقق کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه انگلیس به بهانه اینکه روسیه و کره شمالی تجارت نامشروعی را در حوزه تسلیحاتی و نفتی انجام می دهند، تحریم‌های جدیدی علیه آنها اعمال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید سوزنگر، کارشناس شبکه و امنیت، درباره اختلال های اینترنت در چند ماه اخیر گفت: ما در یکسال و نیم گذشته اختلالات عمدی روی پلتفرم‌های مختلف داشتیم. مثلاً اختلالات عمدی و ارتباطات ناشناس در سطح کل شبکه وجود داشته است. سعید سوزنگر، کارشناس شبکه و امنیت، درباره اختلال های اینترنت در چند ماه اخیر گفت: ما در یکسال و نیم گذشته اختلالات عمدی روی پلتفرم‌های مختلف داشتیم. مثلاً اختلالات عمدی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه انگلیس دو کشور روسیه و کره شمالی را به بهانه تجارت نامشروع در حوزه تسلیحاتی و نفتی، تحریم کرد

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزای کیودوی ژاپن به نقل از وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که کارکنان بخش فناوری اطلاعات کره شمالی موفق شدند با استفاده از اسم مستعار به بیش از 300 شرکت آمریکایی نفوذ کرده و حداقل 6 میلیون و 800 هزار دلار را برای دولت خود ذخیره کنند.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای دولت لندن منتشر شد ادعا کرد: این تحریم‌ها تلاش‌های مشترک روسیه و کره شمالی، برای دور زدن تحریم‌های نفتی و تسهیل برنامه‌های نظامی غیرقانونی کره شمالی را هدف قرار می‌دهد.