دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کشف حجاب

کشف حجاب

وب‌گاه خبر آنلاین

علی‌رغم اختلاف‌نظرها و اما و اگرها درباره سرنوشت لایحه حجاب یا مطالبه لغو آن به نفع ادامه طرح نور، مساله‌ای که نیازمند توجه است هشدار درباره سیاسی شدن موضوع حجاب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در لایحه عفاف و حجاب پلیس موظف است 5 گروه که در جامعه ترویج بی‌حجابی می‌کنند را بازداشت کند.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در لایحه عفاف و حجاب پلیس موظف است 5 گروه که در جامعه ترویج بی‌حجابی می‌کنند را بازداشت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه مشهد با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: شکر خدا را به‌جا می‌آوریم بابت این بارندگی‌های مفید و بابرکتی که در دهه کرامت بر ما نازل شد تا شهر ما از خشکی و عطش ناشی از خشکسالی نجات پیدا کند. امام جمعه مشهد با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: شکر خدا را به‌جا می‌آوریم بابت این بارندگی‌های مفید و بابرکتی که در دهه کرامت بر ما نازل شد تا شهر ما از خشکی و عطش ناشی از خشکسالی نجات پیدا...

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

پس از سلام فرمانده، اقبال به سرود در تولید کنندگان و مصرف کنندگان سرود، همچون ابتدای انقلاب به اوج رسید اما در کنار رشد کمی سرودها کیفیت سرودها اگر حفظ نشود با خلل و اعوجاج دائمی مواجه خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان زنی جوان و ماموران پلیس در طرح نور، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

«در تاریخ 24 اردیبهشت ماه 403، یکی از پرسنل آموزش دیده نسوان در واحدِ ویژه اجرای طرح نور در خیابان شهید مطهری به یک خانمِ جوان که در حال تردد در خیابان بود، به دلیل کشف حجاب و نقضِ علنیِ قانون تذکر داده که متاسفانه نامبرده ضمن هنجارشکنی، اقدام به پاشیدن نسکافه داغِ داخل لیوان به سمت ماموران کرده و به‌صورتی هدفمند قصدِ فرار داشت که در همین حین پرسنلِ نسوان اقدام به پوشاندنِ این خانم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مورخه 24 اردیبهشت ماه 1403، واحد ویژه اجرای طرح نور در خیابان شهید مطهری توسط یک نفر از پرسنل آموزش‌دیده نسوان (خانم) به یک خانم جوان در حال تردد به‌واسطه کشف حجاب و نقض علنی قانون تذکر داده که متاسفانه این خانم ضمن هنجارشکنی، اقدام به پاشیدن محتویات داغ داخل لیوان (نسکافه) به سمت ماموران می‌کند. این فرد به‌صورتی هدفمند قصد فرار داشته که در...

وب‌گاه مشرق نیوز

پلیس در مورد پوشاندن یک زن با پتو در طرح نور توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان زنی جوان و ماموران پلیس در طرح نور، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب: یک خانم جوان در حال تردد به‌واسطه کشف حجاب و نقض علنی قانون تذکر داده که متاسفانه نامبرده ضمن هنجارشکنی، اقدام به پاشیدن محتویات داغ داخل لیوان (نسکافه) به سمت ماموران نموده و به‌صورتی هدفمند قصد فرار داشته که در همین حین پرسنل نسوان اقدام به پوشاندن این خانم نموده و در ادامه به خودرو منتقل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس در اطلاعیه اعلام کرد که «در تصاویر بررسی شده دوربین داخل خودرو نامبرده به موضوع پاشیدن محتویات داغ به سمت ماموران اعتراف کرده که ویدیو آن هم منتشر خواهد شد.»

خبرگزاری تسنیم

پلیس در مورد پوشاندن یک زن با پتو در طرح نور توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای گذشته ویدیویی از درگیری میان چند ماموران پلیس زن با دختری جوان در یکی از خیابان‌های تهران در فضای مجازی منتشر و اظهارات ضد و نقیضی پیرامون آن در فضای مجازی منتشر شد.