سه‌شنبه 8 خرداد 1403

کنکور سراسری

کنکور سراسری

وب‌گاه مشرق نیوز

صبح روز یکشنبه ششم خرداد 1403، تنها چند دقیقه پس از آغاز برگزاری اولین امتحان نهایی مدارس در پایه دوازدهم درس عربی، سوالات به همراه پاسخ در بسیاری از کانال‌های تلگرامی پرمخاطب منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، اقدام به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و تطبیق تاثیر قاطع سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سراسری نمود، دو اقدام بزرگ شهید رئیسی در وزارت آموزش و پرورش را برشمرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت رئیسی در حوزه اموزش و پرورش در سه سال گذشته اقدامات شایانی را انجام داد. دولت رئیسی در حوزه اموزش و پرورش در سه سال گذشته اقدامات شایانی را انجام داد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و اعمال تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سراسری را دو خدمت بزرگ شهید رئیسی در وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام سازمان سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور، داوطلبانی که تا تاریخ تعیین‌شده (30 فروردین 1403) موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار می‌توانند امروز دوشنبه 7 خرداد 1403 نسبت به ثبت‌نام با تأخیر اقدام کنند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: «تاکنون 12 هزار نفر در مهلت ثبت‌نام با تأخیر نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 ثبت‌نام کرده‌اند.»

خبرگزاری دانشجو

علیرضا کریمیان، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار ثبت نام با تاخیر نوبت دوم آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از 12 هزار نفر ثبت نام کردند که ساعت 24 امشب مهلت ثبت نام با تاخیر پایان می‌یابد و پس از آن ثبت نام جدیدی صورت نخواهد گرفت. وی افزود: داوطلبانی که مایل باشند از نمره آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته آزمون سراسری 1403 استفاده...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: تاکنون 12 هزار نفر در مهلت ثبت نام با تاخیر نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 ثبت نام کرده اند.

وب‌گاه عصر ایران

داوطلبان می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری 1403 را از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش به نشانی: www.sanjesh.org و در این لینک دریافت کنند.

وب‌گاه فرارو

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار است دانشگاه‌های کشور را با شاخص‌های علمی ارزشیابی کند و این ارزشیابی راهی برای ارزیابی بین المللی مراکز علمی کشور باز می‌کند.

وب‌گاه الف

مهلت ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 ساعت 24 امشب هفتم خرداد پایان می یابد و این مهلت قابل تمدید نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهلت ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 ساعت 24 امشب هفتم خرداد پایان می یابد و این مهلت قابل تمدید نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلبان می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری 1403 را از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش به نشانی: www.sanjesh.org و در این لینک دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حامد بهداد به خاطر علاقه اش به سینمای مسعود کیمیایی ویدیویی متفاوت را در صفحه شخصی اش منتشر کرد حامد بهداد به خاطر علاقه اش به سینمای مسعود کیمیایی ویدیویی متفاوت را در صفحه شخصی اش منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین، حامد بهداد بازیگر سینما در پی دیداری که با کارگردان مورد علاقه اش مسعود کیمیایی داشته است ویدیویی که یکی از مخاطبانش برای او ساخته است را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروس عمومی کنکور سراسری از سال آینده حذف خواهد شد. دروس عمومی کنکور سراسری از سال آینده حذف خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حذف کنکور دروس عمومی از سال‌های آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری 1403 از امروز یکشنبه 6 خردادماه در سامانه جامع آزمون سراسری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری 1403 از امروز یکشنبه 6 خردادماه در سامانه جامع آزمون سراسری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور آغاز شد.