دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا از نخست‌وزیر اسرائیل در برابر درخواست دادستان دیوان کیفری بین‌المللی حمایت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات آمریکایی نگران این هستند که شرکت‌های چینی که به کابل‌های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات آمریکایی نگران این هستند که شرکت‌های چینی که به کابل‌های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

روزنامه نگار ایرلندی گفت: مردم فلسطین قیام کردند و اکنون به دنبال رسانه هستند تا حرفشان را به گوش جهان برسانند. اکنون دنیا به نقطه ای رسیده که نیازمند دور شدن از استعمار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که کاخ سفید به خاطر پرونده مربوط به حق‌السکوت باید از وی عذرخواهی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، موسسه راسموسن ریپورتز اعلام کرد که 54 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی جدید، معتقدند که گروهی از شهروندان عادی که به‌طور تصادفی از یک دفترچه تلفن انتخاب شده باشند، بهتر از اعضای فعلی کنگره ایالات متحده، این کشور را اداره کرده و به مشکلات آمریکا رسیدگی خواهند کرد. در گزارش موسسه راسموسن ریپورتز درباره این نظرسنجی آمده است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، کارمندان کنگره آمریکا در مقابل مقر آن علیه تصویب قانون حمایت از کمک‌های امنیتی به اسرائیل دست به تظاهرات زدند. گفته شده این تظاهرات سازماندهی شده درست قبل از رأی گیری مجلس نمایندگان در مورد لایحه‌ای انجام شد که بایدن را وادار به ارائه کمک‌های نظامی مورد تأیید کنگره به اسرائیل کند. همچنین گفته شده است که حدود نیمی از جمعیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه «گنت» بلژیک همکاری خود را با سه مرکز تحقیقاتی اسرائیلی متوقف می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارمندان کنگره آمریکا در واکنش به تصویب قانون حمایت از کمک‌های امنیتی به اسرائیل تظاهرات کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارمندان کنگره آمریکا علیه تصویب قانون حمایت از کمک‌های امنیتی به اسرائیل تظاهرات کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیل پیش از ورود یک محموله جدید کمک‌های تسلیحاتی به اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس کنگره ایالات متحده اعلام کرد در حال بررسی حادثه‌ای است که مربوط به کشف یک کیسه کوچک حاوی کوکائین در کف راهروی داخلی مقر این سازمان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولودیمیر زلنسکی» امروز (پنجشنبه) پس از دیدار با فرماندهان نظامی خود در نزدیکی خط مقدم، گفت که اوضاع نظامی منطقه خارکیف واقع در شمال شرقی اوکراین، «بسیار دشوار» اما همچنان «تحت کنترل» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس کنگره ایالات متحده اعلام کرد در حال بررسی حادثه‌ای است که مربوط به کشف یک کیسه کوچک حاوی کوکائین در کف راهروی داخلی مقر این سازمان است.

وب‌گاه عصر ایران

در بیانیه روز چهارشنبه پلیس کنگره آمریکا آمده است: «پلیس کنگره در حال بررسی کشف یک کیسه زیب‌دار تقریبا یک اینچی با مقدار کمی ماده پودری سفیدرنگ است که در آزمایشگاه مشخص شد، حاوی کوکائین است.»

وب‌گاه گسترش

آمریکا قانونی را تصویب کرده که درآن صحبت از جلوگیری فروش نفت ایران به چین شده است.