دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گام دوم انقلاب

گام دوم انقلاب

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت در بیانیه‌ای به ملت شریف ایران اعلام کرد: اطمینان می دهیم با شهادت شهدای خدمت راه خدمت به مردم و محرومان نه تنها بسته نشد بلکه فرزندان ملت را در آغاز راهی قرار داد که بدون شک اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و رفاه و رضایت مردم ایران را در پی خواهد داشت. متن کامل این بیانیه به شرح است: انالله...

خبرگزاری تسنیم

بهادری‌جهرمی با تأکید بر اینکه هدف جنگ رسانه‌ای، ایجاد سردرگمی و یأس در بین مردم است، اظهار کرد: در برابر این ایجاد ابهام و ناامیدی و بهم ریختگی ذهنی جامعه، اصلی‌ترین کلید امیدآفرینی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آسمان ایران شفاف‌ترین و امن‌ترین آسمان در منطقه برای دوستان و ناامن‌ترین، خطرناک‌ترین و وحشتناک‌ترین برای دشمنان است.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در تامین مالی جمعی شرایطی فراهم می‌شود که از طریق بورس و فرابورس برای شرکت‌های دانش بنیان منابع مالی مناسب از طریق مشارکت مردم فراهم می‌شود. از این‌رو، توسعه فناوری و دانش بنیان با سرعت بیشتری رخ دهد و این امر در راستای شعار سال، یعنی «جهش تولید با مشارکت مردی» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن 27 اردیبهشت سالروز ورود ناوگروه 86 نداجا متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندرمکران از ماموریت یک دور گردش پیرامون کره زمین، مراسم با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی هرمزگان و فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم دریایی امامت برگزار شد. در این مراسم، امیر دریادار دوم جلیل مقدم ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان...

خبرگزاری دانشجو

در ویژه‌برنامه «هم‌نورد» فقدان تعریف فراگیر از تشکل‌های مردم‌نهاد، عدم تعریف رابطه صحیح میان بخش دولتی و بخش مردمی و پاره‌ای قوانین محدودکننده، از جمله مهم‌ترین موانع فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد دانسته شد.

وب‌گاه الف

رییس جمهور با بیان این که مباحث علمی و نظری در زمینه شناخت عدالت و مبارزه با فساد ضروری است، گفت: باید رصد کنیم ببینیم بعد از 45 سال کجا به عدالت عمل کردیم و کجا عقب ماندیم و تلاش کنیم عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دوشنبه 31 اردیبهشت ماه اولین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برای تصویب اساسنامه تشکیل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌جمهور در مراسم بزرگداشت فردوسی گفت: شاهنامه حکیم فرزانه توس، نماد آزادگی، دادگری، پایمردی جوانمردانه و خردورزی عجین شده با ولایت همراه با دوستی افتخارآفرین مردمان این سرزمین است.

وب‌گاه الف

رییس‌جمهور در مراسم بزرگداشت فردوسی گفت: شاهنامه حکیم فرزانه توس، نماد آزادگی، دادگری، پایمردی جوانمردانه و خردورزی عجین شده با ولایت همراه با دوستی افتخارآفرین مردمان این سرزمین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده قم در مجلس گفت: اموال خود و خانواده‌ام را طبق قانون در هر دوره نمایندگی به قوه قضاییه اعلام کرده و در پایان این دوره نیز اعلام خواهم کرد که دستگاه محترم قضایی می‌تواند طبق قانون اجرای اصل 49 قانون اساسی که خود در مجلس قبلی یکی از طراحان آن بوده‌ام، به آن رسیدگی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی جهاد سازندگی امور عشایر و توسعه روستایی سمن‌ها، خیریه‌ها، هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی را از جمله تشکل‌های مردمی برشمرد و گفت: برای مشارکت بهتر نهادهای مردمی در حکمرانی نیازمند تغییر نگاه نسبت به کارکرد سمن‌ها هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی طی سال‌های اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی کشورمان زد که هر بار با صبر راهبردی جمهوری اسلامی روبرو شد، اما این بار بعد از حمله به کنسولگری کشورمان و شهادت برخی سربازان جان بر کف ایران اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مردمی بدون توجه به حاشیه‌ها و تخریب‌های مخالفان داخلی و معاندان خارجی در حال خدمت است، گفت: کارشکنی‌ها برای توقف خدمت نتوانست دولت را از کارهای زیربنایی به خصوص در امور اقتصادی باز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی را اصلاح کردند.