دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوگل

گوگل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات آمریکایی نگران این هستند که شرکت‌های چینی که به کابل‌های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات آمریکایی نگران این هستند که شرکت‌های چینی که به کابل‌های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده کنند.

وب‌گاه ورزش سه

خداحافظی یورگن کلوپ از هواداران لیورپول هرگز اتفاق سادهای نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک توفان عمومی بین تلگرام و سیگنال به راه افتاده و تلگرام، رقیب خود را هدف حمله قرار داده و متهم کرده است با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا ارتباط دارد..

وب‌گاه 55 آنلاین

براساس اعلام گوگل، اگرچه قابلیت‌های امنیتی جدید با اندروید 15 اواخر 2024 عرضه می‌شوند، اما در آینده کاربرانی که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید را دارند، با آپدیت‌های جدید سرویس گوگل پلی می‌توانند به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار تعداد نصب و دانلود اپلیکیشن Teacup در مایکت و بازار نشان می دهد که این اپلیکیشن حدود پنج هزار بار بر روی پلتفرم بازار، دو هزار بار در مایکت و یک هزار بار در گوگل پلی نصب شده است که نشان می دهد در مقایسه با اسنپ و تپسی ارزش بسیار پایینی به دست آورده است. آمار تعداد نصب و دانلود اپلیکیشن Teacup در مایکت و بازار نشان می دهد که این اپلیکیشن حدود پنج هزار بار بر روی پلتفرم بازار، دو...

وب‌گاه گسترش

توکن مولارز (Mollars) یک توکن ذخیره ارزش است که شباهت‌هایی با بیت‌کوین دارد. این توکن هنوز در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال لیست نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

براساس اعلام گوگل، اگرچه قابلیت‌های امنیتی جدید با اندروید 15 اواخر 2024 عرضه می‌شوند، اما در آینده کاربرانی که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید را دارند، با آپدیت‌های جدید سرویس گوگل پلی می‌توانند به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبر در بازار ارز امروز مورد توجه بود. خبری در کانال‌های تلگرامی با عنوان احتمال مسدود‌سازی دارایی‌های تتر ایرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها دست‌به‌دست می‌شد یک خبر در بازار ارز امروز مورد توجه بود. خبری در کانال‌های تلگرامی با عنوان احتمال مسدود‌سازی دارایی‌های تتر ایرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها دست‌به‌دست می‌شد. در این خبر ادعا شده که با راه‌اندازی سیستم نظارتی مشترک میان تتر و چِینالیسِس...

وب‌گاه مشرق نیوز

رگولاتور رقابت ترکیه تصمیم گرفته گوگل را به دلیل شکست در پیروی وظایفش درباره بخشی از سرویس‌های جستجوی محلی، جریمه کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گوگل از چارچوب منبع باز موسوم به «فایربیس جنکیت» رونمایی کرده که علاقه‌مندان می‌توانند از آن برای ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

آشنایی با سبد خرید کله‌گنده‌های بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند راهنمای خوبی برای سرمایه‌گذاران باشد. در ادامه، می‌خواهم 10 ارز دیجیتال اصلی را که توسط بزرگان بازار خریداری می‌شود، معرفی کنم.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل راننده اتوبوس در یکی از جایگاه‌های سوخت شهر الیگودرز، اظهار داشت: در ساعت 22 مورخه 24 اردیبهشت‌ماه و برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از جایگاه‌های سوخت، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند. وی افزود: طی بررسی و تحقیقات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت ایالات متحده آمریکا می‌گوید یک مجوز عمومی در زمینه دسترسی به خدمات اینترنتی برای ایرانیان را به یکی از مقررات دولت تبدیل می‌کند. انتخاب: دولت ایالات متحده آمریکا می‌گوید یک مجوز عمومی در زمینه دسترسی به خدمات اینترنتی برای ایرانیان را به یکی از مقررات دولت تبدیل می‌کند. این امر به معنی ارتقای جایگاه حقوقی این معافیت‌ها برای شهروندان ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه طرح‌های مقابله با قاچاق در سطح عرضه هفته‌ای دو تا سه بار در حال اجراست، تصریح کرد: با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که تشدید برخورد با کالای قاچاق در سطح عرضه، وضعیت را تغییر دهد و کالای قاچاق بیشتر در فضای مجازی عرضه شود، مقرر شده تارنماهایی که کالای قاچاق دارند، ابتدا تذکر دریافت کنند و بعد مسدود شوند و در حال حاضر هم بیش از...