دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

یاسوج

یاسوج

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم، در اثر سقوط بالگرد خود در شمال استان آذربایجان شرقی، به شهادت رسید. این واقعه سؤالات بسیاری را درباره ضعف سیستم هوایی و یا عدم توجه به استاندارد‌های پرواز به وجود آورده است. ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم، در اثر سقوط بالگرد خود در شمال استان آذربایجان شرقی، به شهادت رسید. این واقعه سؤالات بسیاری را درباره ضعف سیستم هوایی و یا عدم توجه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: آیت‌الله رئیسی در سال‌های اخیر نیز به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حجت الاسلام رئیسی گفت: در سال‌های اخیر نیز به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بودند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (31 اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلا. عروج ملکوتی حضرت آیت‌الله رئیسی خادم الرضا (ع) در این روز مهم و باعظمت، در روز میلاد حضرت ثامن‌الحجج...

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: رئیس جمهور در سال‌های اخیر به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بودند.

وب‌گاه گسترش

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند تا در مقابل طلافروشان ایستادگی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درخواست کردند که دولت نباید در مقابل طلافروشان کوتاه بیاید.

خبرگزاری تسنیم

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند مقابل طلافروشان ایستادگی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی، شاهد حضور پررنگ شاعران جوان و پیشکسوت از سراسر کشور بودیم. این دوره با دریافت 430 اثر از 45 شهر، حجم قابل توجهی از آثار را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد در حالی که در گذشته تبدیل به تبلیغاتچی برخی مدیران دولتی متهم به تخلف تبدیل شده بود، به بهانه پرونده چای دبش و محکومیت وزیر سابق جهاد کشاورزی می‌نویسد: «ماجرای آقای ساداتی‌نژاد منحصربه‌فردترین مورد فسادی است که پس از انقلاب رخ داده است. یک مجموعه سیاسی در آخرین سالی که در دستگاه قضائی بودند با تشکیل دادگاه‌هایی خارج از ضوابط متعارف قانونی...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آلوده به بذل و بخشش‌های یک مفسد اقتصادی دانه‌درشت، می‌گوید: باید شدیدترین مجازات برای مفسدان دولتی اجرا شود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه اصولگرا با تقدیر از اقدام قوه قضاییه در پرونده چای دبش تاکید کرد: با اعلام رسمی رئیس قوه قضائیه مشخص شد که وزیر سابق جهاد کشاورزیِ دولت در پرونده چای دبش مرتکب جرم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های نجیب برای دردسرسازی چپ‌های تحریمی و نانجیب به راهکار "روشن‌سازی موضع و تأکید بر انتخابات" روی آورده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه یاسوج گفت: پیری جمعیت تهدیدی امنیتی مدنظر دشمن است که منجر به تضعیف اقتدار، بحران هویت و نابودی نسل ایرانی می شود.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: برای مقابل با تهدیدات امنیتی پیری جمعیت باید غیرت ملی و دینی داشته باشیم.