سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقرر شده اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن وزوایی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در جریان راهپیمایی ضد سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا در ایران، در سالروز کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و سالگرد تبعید امام خمینی (ره) عهده‌دار حرکتی شد که رهبر انقلاب، از آن با تعبیر بدیع «انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول» یاد فرمودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت استاد پیشکسوت گروه فلسفه دانشگاه تهران زنده یاد دکتر کریم مجتهدی صبح امروز (سه شنبه 11 اردیبهشت ماه) در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد. ** مجتهدی دنبال خودنمایی و جلوه‌گری نبود غلامعلی حدادعادل که خود تحصیلکرده رشته فلسفه دانشگاه تهران است در این مراسم به مناسبت روز معلم و سالروز درگذشت شهید مطهری خاطره‌ای از شهید مطهری نقل...

وب‌گاه گسترش

کارشناسان بر این عقیده هستند که بهره برداری از میدان نفتی سهراب، خطر خشکسالی به همراه دارد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه‌کار پرستاران در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است. پیگیری‌های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه 2 میلیون تومان خواهد بود. از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آن‌ها واریز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) اطلاعیه ای صادر شد. به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز...

وب‌گاه فرارو

محمد جمالی آرند، سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان گفت: رای دیوان عدالت اداری باید اجرا شود و از حقوق دانشجو معمان به میزان استفاده از خدمات کسر شود. وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان گفت: رای دیوان عدالت اداری باید اجرا شود و از حقوق دانشجو معمان به میزان استفاده از خدمات کسر شود. وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

مهرداد عظیمی گفت: بر اساس قرارداد منعقده با آموزش و پرورش 200 هزار نفر از دانش‌آموزان کشور را در بحث مهارت آموزش می‌دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می‌شود.