سه‌شنبه 8 خرداد 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه فرارو

برخی از سربازان در تماس تلفنی با تسنیم اعلام کردند که حقوق دوره آموزشی خدمت سربازی آن‌ها به دلیل کسر شدن هزینه "جیره سربازی" از حقوق پرداختی آن‌ها کم شده است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید در دانشگاه شهید بهشتی: شهید رئیسی الگو و نصاب و ترازی ایجاد کرد و سطحی از ریاست جمهور ارائه داد و نصابی ایجاد کرد که بعدی‌ها برای رسیدن به این نصاب باید تلاش کنند. وی افزود: هم کار مردم سخت شد برای پیدا کردن چنین عناصری برای خدمت که دیگر به کمتر از این مردم رضایت نخواهند داد و هم کار کسانی که این عرصه ها را به...

وب‌گاه فرارو

مسیر هراز تا 20 شهریور امسال به علت اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه در محدوده قلابن از کیلومتر 64.2 تا 65، از ساعت هشت صبح تا 17 عصر روز‌های دوشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بسته است و تردد خودرو‌ها در این مدت از راه‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

وب‌گاه عصر ایران

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بحث توریسم سلامت اشاره و از پذیرش دانشجوی خارجی در رشته طب سنتی از کشورهای اتریش، تایلند، عراق، ترکیه، افغانستان، هندوستان و...، خبر داد و گفت: طب سنتی طب بومی کشورمان است و وارداتی نیست و می‌توانیم در این زمینه به خودکفایی فرآورده‌های دارویی برسیم.

وب‌گاه فرارو

روشنک مکبری نژاد، روز یکشنبه در نشست خبری اولین کنگره علمی طب ایرانی که در محل انجمن برگزار شد، افزود: از آنجایی که عطاری‌ها باعث حفظ میراث گیاهان بودند، نظام دهی و قانون‌مند کردن آن‌ها ضروری است و فقط مجاز به عرضه گیاهان بوده و نباید در حیطه درمان دخالت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخشدار خلیفان مهاباد گفت: ریزش ناگهانی دیوار در یکی از روستاهای این بخش، موجب فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: بحث فروش داروهای گیاهی و ورود به حیطه درمان در عطاری‌ها ممنوع است و فقط داروخانه‌ها مجاز به عرضه این داروها هستند. رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: بحث فروش داروهای گیاهی و ورود به حیطه درمان در عطاری‌ها ممنوع است و فقط داروخانه‌ها مجاز به عرضه این داروها هستند. به گزارش عرشه آنلاین، روشنک مکبری نژاد، روز یکشنبه در نشست خبری اولین کنگره علمی طب ایرانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: انفجار چاه فاضلاب در منطقه جوادیه شهر نهاوند باعث فوت یک زن و جراحت 2 نفر دیگر شد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامکی دارای محتوای «حکم توقیف خودروی شما در سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثبت شد» از شهروندان می‌خواهند وارد سایتی به نام ابلاغیه الکترونیکی که برای آن‌ها ارسال می‌کنند یا آدرس اینترنتی جعلی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 صادر شد. اطلاعیه انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 صادر شد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه به تاریخ 1402/11/01در خصوص انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم سال 1403 به اطلاع شرکت‌کنندگان در...

وب‌گاه خبر آنلاین

از سال چهارم پزشکی، به کمک بعضی از دانشجویان پزشکی آن زمان... انجمن اسلامی دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه تهران را تاسیس کردیم و... از سال‌های 39 تا 42 در رابطه با مسائل سیاسی با جبهه ملی آن زمان با توجه به این‌که تنها مجال سیاسی بود که می‌شد در آن کار کرد، همکاری می‌کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو تکواندوکار کشورمان در پایان رقابت های بین المللی ترکیه موفق به کسب مدال های طلا و نقره شدند. دو تکواندوکار کشورمان در پایان رقابت های بین المللی ترکیه موفق به کسب مدال های طلا و نقره شدند. به گزارش عرشه آنلاین، این دوره از مسابقات امروز یکشنبه ششم خردادماه با حضور 272 تکواندوکار از کشورهای مختلف در سالن «طاها آقگول» شهر آنکارا برگزار شد و در پایان آرین سلیمی و ناهید کیانی موفق به...

وب‌گاه فرارو

یکی از مهم‌ترین نگرانی دارندگان دسته چک این است که آن را گم کنند و احتمالا به دست کسانی بیافتد که از آن سوء‌استفاده کنند، پس سوال اینجاست که اگر دست چک‌مان را گم کردیم، چه کاری باید انجام دهیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشجویان سال دوم دانشگاه‌های دیگر که تمایل دارند در دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشجومعلم ادامه تحصیل داده و معلم شوند؛ می‌توانند بر اساس آیین نامه در دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل دهند.

خبرگزاری تسنیم

آخرین دیدار لیگ سی و ششم با ادای احترام به آیت الله رئیسی و همراهان وی در سانحه بالگرد رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، احتیاط در سفر با هواپیما‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.